rode duivels!!!!

A

Anoniem

Guest
Helaas na 4 dagen overtijd toch de rode duiveltjes op bezoek!
Op naar de volgende ronde alleen was mijn cyclus altijd 28 dagen en nu was ie 33 dagen moet ik dan toch uitgaan van die 33 dagen voor mijn volgende NOD??
Dat zou dan 3 september zijn jemig wat duurt dat lang zeg!!
In ieder geval weer lekker klussen!!
Groetjes en succes allemaal!! Bianca

Hoi Bietje,
Je moet altijd uitgaan van je langste cyclus.
Balen joh, volgende maand beter!

Liefs wij2

kut zeg nou we duimen voor je hoeveelste ronde is dit dan
daantje

ronde 2 inprincipe dus ach joh alle tijd maar had wel leuk geweest als het zo snel zou zijn geweest
We gaan door naar de volgende ronde

Hallo Bietje,

Dat is balen zeg. Normaal heb ik een cyclus van 24 dagen (hooguit) zit nu op dag 27 en ga morgen testen.

Tja het kan twee kanten opgaan. Normaal bij mijn NOD = WOD ben ik heel teleurgesteld, als morgen blijkt dat ik niet zwanger ben dan ben ik nog meer teleurgesteld!

we hebben het niet voor het zeggen. Veel succes in je volgende ronde

groetjes talke

hoi Bietje

dat is echt balen!!bij mij nog steeds niets aan de hand alhoewel, ben erg futloos last van mijn tepels (heb ik anders nooit)  raar gevoel in de buik en veel plassen. maar geen afscheiding ofzo dus we blijven afwachten hoop dat ik tot vrijdag kan wachten met testen.
veel plezier en succes met het klussen.

groetjes thessa

Hoi tessa,
Ik denk dat ik misschien wel te hard van stapel ben gelopen door te zeggen dat de rode duivels op bezoek zijn maar k weet t nu echt niet meer.
Zoals ik gister al zei was ik 4 dagen over tijd en bleef ik dat zeurende gevoel in mijn buik houden misschien door ressente stop met de pil dat ik later mijn eisprong heb gehad of zo???
Dat dat rare gevoel een innestelling zou kunnen zijn geweest??
Ik kreeg vanmorgen nl een iets hevigere buikpijn als dat ik de afgelopen dagen had en dacht nu gaan ze komen die rooie krengen.
Maar sorry voor de details het was alleen een soort van weinig beige kleurige afscheiding en een stipje rood en daar is het voor vandaag bij gebleven.
Wachten maar weer af wat dat lijf met je kan doen toch??
Wat zijn wij vrouwen toch apparte wezens!!!
Nou klusse en tot horens
Bianca

Terug
Bovenaan