rode duivels!!

A

Anoniem

Guest
ja ja het is weer zover ze zijn er weer de rode duivels!!! klote zooi, ik had net effe gekeken op babybrabbel.nl en dan kun je al uitrekenen wanneer je uitgeteld zou zijn als je volgende maand dan zwanger zou zijn!! ( ja was gewoon nieuwschierig) maar dat valt dus op 20 november !! op de geboorte/sterfdag van mijn eerste zoontje!! zul je zien nu is het een beetje een rare dag om uitgeteld te zijn  en dan zal het zo zijn?? van de ene kant hoop ik het toch want ja we wachten al zolang maar aan de andere kant denk ik wil ik dat wel? het is natuurlijk uniek dat je bevalt precies op de dag af!! maar het komt dan anders toch aardig in de buurt!! een beetje dubbel!!   maar ja ik moet eerst maar eens gaan kijken of het deze maand wel gaat lukken!!! ben benieuwd of het uitkomt wat de waarzegster heeft voorspelt!!! volgens haar zou er aan het einde van 2007 een baby bij ons komen !! wel heel toevallig was mijn oma ook geweest ( apart) ze wist niet dat wij bij elkaar hoorden en daar had ze tegen gezegd dat bij mijn oma in haar gezin aan het einde babynieuws kwam!!!!!! nou dan heb ik nog 2 kansen want anders is het jaar om!!!
ben wel benieuwd!!!   sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt,
              tot snel,, groetjes wendy

Hoi Depri!!

Wat rot voor je dat je nu ongesteld bent geworden!
Ik hoop voor je dat het snel zal lukken en dat de waarzegster gelijk krijgt!!
Veel suc6 verder!

Groetjes Jessica

Hoi Depri,

Wil je ook even zeggen dat ik het vervelend voor je vind dat de RD toch zijn gekomen en dat ik  het jullie onzettend gun dat jullie snel aan de beurt zijn!

Liefs Meike

Terug
Bovenaan