Rode duivels

Hoi Meiden!

Na al die klachten die ik had zijn de duivels toch gearriveerd vandaag!!! Voor de derde keer dus dat mijn lichaam me beetgenomen heeft. Dit keer had ik het allemaal echt alle kwaaltjes. Behalve misselijkheid maar dat had ik vorige keer ook niet bij mijn mk. (niet dat dat wat wil zeggen wat elke zwangerschap is anders).

Maar er is ook goed nieuws. Mijn cyclus is nu dus met 29 dagen weer helemaal de oude. Hopelijk blijft het ook zo.

Wat mij heel erg verbaast is dat ik niet zo verdrietig ben als die andere keren als je weer eens ongi wordt. Heel berustend eigenlijk, echt raar. Misschien komt dat ook door mijn laatste bezoek aan de gyn. Ik heb iets van het komt allemaal wel goed.
Misschien is dit wel de goede instelling voor ronde 22 alweer.

Meiden die ook ongi zijn geworden:
veel sterkte en ik hoop dat jullie na de terleurstelling weer met goede moed verder kunnen!!!

Veel liefs Claudy.

He Claudy,

Balen voor je meid, dat je toch de red devils op visite hebt...
Knap van je dat het zo goed oppakt en toch positief bent!

Ik ben zelf nu ook ongi en heb dat berustende toevallig ook over me. Ikzelf heb het idee dat het voor mij met een stukje acceptatie te maken heeft, bij jou klinkt het meer als geruststelling door de gyn. Ook een soort acceptatie dus eigenlijk!

Jij ook sterkte en dank voor je peptalk!

Liefs, Suus

Hoi Suus,

je Hebt helemaal gelijk over dat accepteren. Dat omschrijft het veel beter! Thanx.

Ja bij de gyn gaan ze nog een keer zaad van mijn vriend controleren alleen veel uitgebreider dan 1e x. Als het weer een redelijke bewegelijkheid heeft of het zijn te weinig goede tussen de rest (want aantal is ok) dan gaan we waarschijnlijk over op IUI.

Dus weet ik dat het nog iets langer zal gaan duren. En aangezien ik al 2 jaar wacht kunnen die paar maanden er nu ook wel bij.

Ik hoop dat dit het laatste bezoekje van de duivels zijn bij jou (en mij ook hihi).

Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Leuke naam heb je, heet je echt zo of is het een koosnaampje voor Claudia?
Ik moet aan Claudia de Breij denken, zij presenteert nu Pinkpop op de radio, ik vind haar een erg goede presentatrice en cabaretiëre by the way.

Wat spannend dat je man's zaad nog een keer wordt gecheckt, hopelijk zitten er genoeg harde zwemmertjes (Van de Hoogenbandjes!) tussen!!
Ik duim voor je! Ik hoop ook van harte dat bij ons de (laatste) IUI zal aanslaan, anders gaan we over op IVF en dat hele hormonencircus sla ik liever over....

Meis, sterkte met wachten en tot snel.
Liefs, Suus

Hoi Suus,

Zo heet ik echt. Vroeger liet ik iedereen me Claudia noemen maar nu vind ik mijn naam gewoon leuk en dus laat ik het zo.

ik ken Claudia de Breij helemaal niet. Maar ik ben ook niet echt thuis in de cabaretierswereld.

Ja ik hoop ook dat er goede zwemmers bij zitten! Maar dat duurt nog even eerst op vakantie naar Egypte. Verheug me er nu al op. Enige minpunt is dat ik jullie dan 15 dagen moet missen!! Hoe ga ik dat volhouden?? Misschien hebben ze daar een internetcafe en laat ik wat van me horen. Maar ik ga pas de 17e weg dus ik ben er nog ff.

Ik ga voor je duimen voor deze laatste IUI poging. Wanneer moet je ongeveer??
Net als jou sla ik die IVF circus over. Daar wil ik niet aan beginnen Als het op dat punt komt wil ik eerst nog een halfjaar zelf proberen, dan zal ik erover nadenken om IVF te doen (alhoewel ik het waarschijnlijk gewoon accepteer en niet aan IVF begin).

Heet jij dan in het echt Susan/Susanne? Ik ben trouwens 24 jaar. Mag ik vragen wat jou leeftijd is?

Tot later,
Liefs Claudy

Hoi Claudy,

Wat heerlijk voor je lekker 15 dagen naar Egypte!! Lekker je batterijtje opladen in de zon en aan zee!

Ik ben nu bezig met het spuiten van Gonal F en moet a.s. zondag naar de gyn. voor de vollikelmeting. Ik ben toch wel 10 jaartjes ouder dan jij (!), dus daarom tikt mijn biologische klok al iets harder en zit er bij mij meer druk op... Ik zie ook wel op tegen IVF maar uitstellen is in mijn geval geen optie. Dus ik hoop op deze laatste kans, je weet het niet.

Ik heb deze week ook een weekje vrij en dat voelt heerlijk! Jammer dat de zon weg is maar a.s. vrijdag zou het weer mooier worden. Succes met je koffer pakken!

Liefs, Suus

Hoi Suus,

Ja zeker lekker mijn batterij opladen. Ik kijk er echt naar uit. hoop dat het deze week voor jou ook lekker weer is kun er extra van genieten.

Ja de leeftijd speelt natuurlijk ook mee in mijn beslissing over IVF. Maar ik kan me goed voorstellen dat als ik jou leeftijd had ik er toch voor zou gaan ondanks mijn bedenkingen. Want de wens is zo groot dat ik er dan alles voor over zou hebben.

Ik hoop volgende week dan te horen hoe je fm gegaan is. Ben erg benieuwd en vind het onzettend spannend voor je. Hopen dat het lukt!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan