rode en opgezwollen vagina 4 wk zwangerschap

<p>Hoi meiden,</p><p>Niet een hele leuke onderwerp maar volgens mijn berekening ben ik bijna 4 weken zwanger. en sinds een paar dagen heb ik last van een droge rode opgezwollen vagina (schaamlippen buiten en binnenin) en het brandt ook zo erg! ik heb gelezen dat dit door veranderende hormonen kan komen. als ik ook maar met wc papier eraan zit of net geplast heb brandt het ontzettend en ziet het er dik en rood uit. het is sowieso geen infectie want dat heb ik eerder al gehad. iemand ervaring ermee of tips?</p>

Hoi hoi,
Geen ervaring mee, maar weet wel dat het door extra doorbloeding komt ( slijmproductie ). Regelmatig met water wassen kan verstandig zijn ook omdat je nu meer kans hebt op infecties. Ik denk dat een HA bezoekje geen kwaad kan. 
Succes x 

Mischien een schimmel  infectie  ? Die kan zowel aan dr binnenkant  en buitenkant  zitten en daar kunne zeook van opzwellen  door de verandering van hormonen enz kun je dat makkelijker  krijgen als je zwanger  bent. Bij de dokter hebben ze daar wel middeltjes voor

Succes  ?

Terug
Bovenaan