rode haartjes...

Hoi hoi,

Als ik zo de foto's van alle kindjes voorbij zie komen heb ik nog geen kleintjes gezien met rood haar!
Of zijn die er wel?

Merel heeft namenlijk rode haartjes...
Ze heeft geen volle bos dus het valt op de foto's niet zo op maar wel  als je met d'r in het licht staat.

Ik heb blond haar en papa heeft heel donker bruin haar.. we hebben merel een mengelmoesje gegeven van onze kleur!

Aan mijn kant vd familie heeft niemand rood haar, bij man man zijn moeder en oom.Dus heeft ze het  van die kant overgekregen.
Mijn nichtje had ook eerst rood haar en nu is ze 1.5 en echt kei blond..
Ik ben benieuwd of Merel deze kleur blijft houden!

Lukas wordt een echte rooie hoor. Hij heeft nog niet zoveel haar dus het valt nog niet echt op maar als het licht erop schijnt! Zelf ben ik ook roodharig, vroeger veel erger dan nu, nu neigt het naar goudblond. Zijn vader is donker maar heeft rode haartjes in zijn baard.

hoi,
het zou natuurlijk rood kunnen blijven maar het wordt ook vaak bruin of juist knetterblond. Het zoontje van mijn vriendin had echt rood haar de eerste maanden en is nu harstikke blond. Milo heeft een rossige gloed in zijn haar, ik heb zelf kastanjebruin haar dat dus ook roodpigmenten bevat, en ik zie nu al dat zijn haar donkerder wordt.
groeten Stephanie

Hoi,

Ik heb altijd gedacht dat ik een kindje(s) zou krijgen met rood haar...
Tja, wat wil je, ik rood haar, mijn moeder heeft rood haar, mijn vader was ook rood, mijn broer en zus zijn ook rood, maar.............Yenna is hartstikke blond en Yari word ook hartstikke blond.
Dus je kan er niks over zeggen...

Maar ik ben altijd blij geweest met m'n rode haar, iedereen vraagt welke haarkleur het is.
Maar als ik antwoord dat het gewoon puur natuur is gelooft bijna niemand het...

Het is gewoon hartstikke hip.

Groetjes Marina.

ff uppen, want ik ben toch wel benieuwd of er meer 'rooie' kindjes zijn.

De foto van tess heb ik overigen wel ergens anders gezien, die is erg leuk.

Annemieke

Terug
Bovenaan