rode kerst

A

Anoniem

Guest
Helaas, ik ben 1e kerstdag ongesteld geworden.. Ik had zo gehoopt dat het dit jaar nog zou lukken, maar dat zit er niet meer in.. Ben zo verdrierig..
Ik mag in maart pas weer terug komen bij de gyn. Het lijkt erop dat ik dat maar moet afwachten.

Liefs Janu

Hee meissie....

wat vreselijk balen! jij hebt dus vast en zeker geen fijne kerst gehad.
Waarom moet je nou wachten tot maart? Kun je niet eerder terecht?

Sterkte!
groetjes
mama peet

Hey Janu,
Wat ontzettend balen is dat zeg, hopelijk maak je gelijk een goede start in 2007, ik ga hard voor je duimen.

Liefs,
Judith

Hoi Janu,

Ook ik ben op eerste kerstdag ongi geworden zucht. En flink ook ben er vannacht 3 x uitgegaan om mezelf + bed te verschonen. Ik denk maar zo een nieuw jaar met nieuwe kansen maar natuurlijk had ik het wel ff andres gehoopt.

liefs Mariska

ik ben zondag ongesteld geworden. Zwaar k.......
maar ja, een nieuwe ronde met hopelijk nieuwe kansen.
sterkte gr. shiva

OOooohhhh Getver................en dan weer meer meiden............wat een moment zeg, met de kerst.....leuk cadeau....not.....
Dat er in 2007 snel wondertjes mogen gebeuren!!!! xxx

Heej Janu,

Getverderrie zeg, geen leuke kerst voor jou dus. Ik ken je voorgeschiedenis even niet maar ben ook wel benieuwd waarom je pas in maart bij de gyn mag komen... Nou meid, laten we hopen dat je daar helemaal niet meer naar toe hoeft. Heel veel sterkte en succes!

Groetjes Scorpy

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik ben afgelopen zomer een paar keer naar de gyn geweest en er zijn een aantal dingen gedaan (echo, bloed prikken, zaadonderzoek, kijkoperatie+HSG) en alles zag er goed uit, dus zei de gyn dat ik in maart maar weer eens langs mocht komen als het dan nog nodig was. Nou, daar lijkt het dus idd wel op!

Liefs Janu

Terug
Bovenaan