rode pukkeltjes op wang

A

Anoniem

Guest
Hallo,

MIjn dochter heeft al sinds ruim een week rode pukkeltjes / uitslag op haar wangen. Soms lijkt het wat minder te worden en dan wordt het weer heviger. Ik kan niet bedenken waardoor dit komt.
Warmteuitslag is het niet, het is immers niet warm. Met vast voedsel zijn we al vanaf 4 maanden bezig en ze is nu 9 maanden. We hebben niet echt iets nieuws geprobeerd. Brood doen we al vanaf 7 maanden. Ze kwijlt wel veel, maar dat gaat vooral op  haar kin zitten en daar zitten geen pukkeltjes op. Haar huidje was altijd prima en nu is het echt ruw en  niet glad meer.
Ze heeft nog geen tanden. Wel vind ik haar ontlasting dunner geworden.
Naar de huisarts ben ik nog niet geweest.
Ze heeft er geen last of jeuk van.

Heeft daar nog meer iemand last van en zouden jullie weten hoe het komt en wat ik er het beste op kan smeren?

Alvast bedankt,
Sabine

Ik weet niet wat het is, maar misschien is het toch wel een goed idee om de huisarts te bellen. Of anders even de info-lijn van het BC bellen of heb je niet zulke goede ervaringen met jullie CB? Heel veel sterkte in elk geval.

Ida

hallo,
Mijn zoontje heeft het ook gehad..en zelf dacht ik dat het de waterpokken waren..
Eenmaal bij de huisarts die vertelde ons dat het muggenbulden waren.. maar me zoontje had ook nergens last van geen jeuk helemaal niks..
bij baby's zien muggenbulden er anders uit als bij volwassenen vertelde de dokter en ze blijven langer bij baby's inmiddels heeft me zoontje al 3weken nog  de zelfde bulten!..
Dus misschien zijn het muggenbulden..

Veel liefs,
manuela en Dani

www.djukkiej.beebiesite.nl

Hoi,

Hier precies hetzelfde... ik dacht ook aan waterpokjes en bleek ook muggebulten te zijn.
Gelukkig jeukten ze niet.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi,

Isis heeft eczeem op haar wangetjes, wat er ook uit ziet als rode bultjes. De ene dag is het wat 'feller' en dan weer dagen heel rustig. Mijn man heeft ook eczeem, dus wij waren tikkie voorbereid. Ik weet niet of jouw kindje het ook heeft, maar ik zou even langs de huisarts gaan. Als Isis jeuk heeft, krijgt ze sokjes om haar handen aan, in bed (niet als het heel warm is), maar ze heeft lang niet altijd jeuk. Wij kregen Lanette créme van de ha, dat verzacht.
x Esther

Misschien een allergie voor dieren?
Onze dochter kreeg het toe ik haar zuurkool gaf....

Groetjes

Terug
Bovenaan