rode pukkeltjes...

hallo
Mijn dochter van 7 maand was deze week ziek, buikgriep, spugen en veel diarree. Nou gaat het al weer een stuk beter met haar, gelukkig, alleen heeft ze op haar buik en rug, vooral in de zij, rode pukkeltjes. Ik was eerst bang voor waterpokken ofzo, maar het worden er niet meer, ook niet minder...
Kan dit komen door de buikgriep, dat het droogte pukkeltjes zijn? Of iets anders? Het kan mijns inziens niet komen door wasmiddel ofzo, want daarin is niet veel veranderd. Ik hoop op tips wat het kan zijn....
bvd en groetjes
 
Hallo BB

Mijn dochtertje heeft dit ook gehad toen ze een maand of 6/7 was. Ik ben ermee bij de dokter geweest en die zei dat het kwam door haar ziekzijn. De koorts en het virus komen zo naar buiten. Het is niet ernstig. Ik heb wel zalf gekregen en die mag ik blijven gebruiken als de pukkeltjes terug komen. Dus waarschijnlijk komt het bij jouw dochtertje ook van de griep.
 
bedankt voor jullie tips
5e of 6e ziekte heb ik zelf ook aan zitten denken, maar de 5e geeft meer rode vlekken, en dit zijn pukkeltjes (dacht ik me nog te herinneren van mijn werk) en bij allebei hoort koorts en dat heeft ze niet...
Maar wie weet, het is nu alweer minder...
 
Terug
Bovenaan