Rode stipjes, voor iemand herkenbaar?

A

Anoniem

Guest
Mijn dochtertje van ruim zes maanden heeft sinds gisteren wat rode stipjes verspreid over haar lichaam en gezicht. Met name op haar voorhoofd en op de achterkant van haar bovenbeentjes. Ik dacht natuurlijk direct aan het ergste; hersenvliesontsteking. Maar ze heeft geen koorts, is heel vrolijk, beweeglijk en ziet er goed uit. Ook heb ik op de stipjes gedrukt en deze worden gelukkig wit (blijkbaar een heel belangrijke symptoom van hvo wanneer deze rood blijven). Heeft iemand hiermee ervaring of weet iemand  wat dit is? Het zijn dus echt stipjes, geen vlekjes en  ze zijn echt knalrood!

Graag reacties van moeders die dit evt. herkennen!! Bedankt alvast, groetjes Steef  

ja Goewn-Mats heeft het ook, maar is er ook niet ziek onder, ik heb ook geen flauw idee wat het is, verderop staat nog een topic met allemaal kindjes die vlekjes of stipjes hebben,

bij ons zijn het inderdaad ook echt ronde stipjes, voornamelijk op zijn hoofdje en armpjes. niet heel veel hoor maarje ziet ze wel zitten.

Hier ook al....ik haalde Renzo vanmorgen uit zn bedje en meneer heeft op zn gezichtje rode puntjes ik dacht eerst ff aan muggebultjes maar dat is het zeer zeker niet .....verder op zijn lijfje nog niets maar hij slaapt weer en ben benieuwd of het uitbreid ....als dat zo is sta ik vanmiddag nog bij de HA op de stoep ziek of niet

Loek is net bij de ha geweest en hij heef de 6e ziekte, die geeft ook rode vlektje/puntjes. Op www.ziekenhuis.nl kan je een filmpje erover bekijken. Zie ook mijjn andere tpoic die ik zo ga schrijven.

groetjes
Rosanne

nee dit is niet wat Goewan-Mats heeft,

maar uhh, handig site zo met die flimpjes, daar heb je nog is wat aan.

Terug
Bovenaan