Rode uitstulping navel, wat is het?

<p>Goedemiddag!</p><p> </p><p>Ik ben op zoek naar mede evaringen. Inmiddels hebben we de huisarts en het consultatiebureau gesproken en ze durven het niet met zilvernitraat aan te stippen en zijn niet zeker dat het een granuloom is.</p><p> </p><p>Onze kleine heeft een naveluitstulping dat rood is, soms bloed en veel vocht afgeeft. Dit is zo sinds de geboorte waar een coordring is gebruikt. Er moet altijd een wondgaasje op maar eigenlijk is altijd het rompertje nat en onder het bloed. Heel vervelend dus. Af en toe is het ook ontstoken en met antibiotica zalf trekt dat weg.</p><p> </p><p>Er is een wachtrij in het ziekenhuis waar wij nu op wachten helaas. Kortom medisch advies krijgen we over een tijdje en we zijn bang afgepoeierd te worden met het heeft tijd nodig.</p><p> </p><p>Hebben jullie ervaringen? Zie foto:</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Ik kan je niet helpen, maar wij kregen zilvernitraat en het is vies spul! Ik zou dit zeker nooit niet op iets smeren dat nog regelmatig vocht afgeeft of bloed. Hier sloot het naveltje niet goed vanwege 'wild vlees'... 
 
Onze dochter heeft dit uitstulpinkje na een week of 3 vanzelf verloren. Dus het is een hele andere situatie. Ik hoop echt dat ze je/jullie verder kunnen helpen!
 
Terug
Bovenaan