Rode vlekjes/bultjes

<p>Goedemiddag allemaal,<br /><br />Ik ben de trotse moeder van mijn eerste kindje, Feia. Ze is inmiddels 4,5 maand oud en tot nu toe gaat alles best goed.<br />Alleen nu heeft ze sinds een week (weer) steeds rode bultjes/vlekjes in haar gezicht (op haar wangen) en op haar romp. Soms zitten ze ook op haar billen, armen en benen. In het begin waren de bultjes er ineens en na een uur waren ze ook weer weg, nu blijven ze zitten, alleen worden ze wel wat minder rood van kleur.</p><p>We zijn 2 weken geleden al naar de huisarts geweest hiermee en die dacht dat het een virus was waar ze vanzelf weer vanaf zou zijn. Ze heeft ook geen koorts, drinkt goed, slaapt goed, is vrolijk en actief en heeft meestal goede luiers. Ze lijkt er ook helemaal geen last van te hebben, maar het ziet er zo zielig uit.</p><p> </p><p>Hebben jullie enig idee wat dit zou kunnen zijn? Het enige wat verandert is de laatste tijd, maar al langer dan 2 weken geleden, is dat we zijn overgestapt van volledige borstvoeding, naar Nutrilon overdag..</p>
 
Ik gebruik al hetzelfde wasmiddel sinds de geboorte..
Vrijdag gaan we even langs de huisarts, vandaag na een dagje opvang had ze ook bultjes op haar voorhoofd die deels korstjes waren geworden..
 
Terug
Bovenaan