Heeeej Sannes!
Wat leuk om je weer eens te horen, fijn om te horen dat t zo goed gaat met jullie!
Ik schrok echt van die vlekjes en pukkeltjes, ik denk die heeft allergie ofzo, haha.
Nou dan ga ik me geen zorgen maken hoor.
Voor de rest gaat t met Jeremy erg goed,hij is morgen 6 weken,en met 4 weken was ie al 800 gram aangekomen, dus ben benieuwd hoeveel t over 2 weken is als ik weer naar t CB moet.
Hij zit al een weekje in maat 62, nog wel een beetje ruim,maar 56 was echt al te krap.pfffffffff word echt een reus hoor, haha
Hij drinkt nu de ene keer 150 cc, en soms een fles van 180 cc ligt er aan.
En lachen dat ie doet, echt leuk!!!!!
Tja zo zit je nog in je verlof en zo moet je weer aan de slag, de tijd gaat echt hard hoor!
Balen he!maar ja wel lekker dat je maar 2 dagen of 4 ochtendjes werkt, toch?
Ik heb helaas bekkeninstabiliteit gekregen, 3 weken na de bevalling,eigen schuld dikke bult(teveel gedaan en gesjouwt), dus dat is wat minder.
Maar ja krijg nu therapie, en moet me aan oefeningen houden, dus hoop dat t niet al te lang gaat duren, en ja dan maar eens kijken voor een baan!
moet me deze week weer in schrijven bij t CWI, en weer opnieuw uitkering aanvragen, bla bla bla, en kijken hoe dat met me bekken gaat, of ik in de ziektewet ga of niet.
Maar voor de rest gaat t wel lekker, hahaha
Nou ik ga weer ff bij de kleine uk kijken, die word ook wakker,dus hongerrrrrrr!
Geef Mila ook maar een knuffeltje,en tot gauw weer!
Liefs door en jeremy!!!!