rode vlekjes, warmte?

Pfoe wat is het warm he. Mijn zoontje van 2.5 week heeft heel vele rode vlekjes met name aar zijn kleertjes hebben gezeten. herkent iemand dit? Is het de warmte? En wat doen jullie om die kleintjes door de warmte heen te krijgen?
Alvast dank,
Donna
 
Hoi Donna,

Gefeliciteerd met je kleintje!
Ja het is inderdaad erg warm he? Ik denk dat je zoonjte gewoon last heeft van de warmte. Ik weet niet wat hij draagt met dit weer? Mijn zoontje draagt een rompertje en soms een kort broekje er over heen. Misschien romper met t-shirt? Hij is nog wel erg klein natuurlijk dus anders vat ie misschien, hoe raar het ook klinkt, net toch een beetje kou. Onze kleine (6 maanden) ligt vaak buiten in de schaduw op een kleed. Je zou je kindje op in de wagen kunnen leggen misschien. Als het binnen minder warm is dan buiten, lekker binnen leggen af en toe. Kan ie afkoelen...

Ik hoop dat je er wat aan hebt en geniet lekker van het mooie weer!

Groetjes Patricia
 
Hoi Donna,
Die vlekjes kunnen inderdaad van de warmte komen maar ook van wasverzachter (omdat het alleen op de plek zit waar kleertjes hebben gezeten)! Jeroen had hier nml ook last van en bij hem was het van de warmte (had het alleen op zijn lijfje).
Verder trek ik Jeroen alleen een rompertje aan en leg hem in de schaduw in de kinderwagen.

Groetjes,
Brigitte
 
Terug
Bovenaan