Rode vlekjes

Hoi allemaal,

zoals de titel al zegt, heeft Laura sinds vandaag een hoop rode vlekjes over haar lijfje! Ik heb geen idee wat het is, maar in de loop van de dag is het erger geworden (de zesde ziekte?) Gisteren was ze niet lekker, maar ik schoof het op de warmte en vandaag was dat ook helemaal over, maar toen ik haar vanmorgen in bad deed, zag ik allemaal vlekjes en de rest van de dag verspreidde het zich van haar buik naar haar rug, armen, benen en gezicht. Morgen moet ik naar het cb voor de tweede ronde inentingen, dus dan laat ik er wel even naar kijken. (Zou ze het soms weten en geen prikjes willen?) Hebben er hier meer last van?

Groetjes Ilona

hallo,

de kleine van mijn zusje had dat voor een paar weken terug ook, een dag ervoor niet lekker en hangerig, daarna kwam hij helemaal onder de vlekjes te zitten, dat trok in een dag of 3 ook geleidelijk aan weer weg, maar of dat bij de kleine van jou hetzelfde is, dat weet ik tuurlijk niet, de ha kon niet precies zeggen wat het was,

groetjes susanne

Kunnen misschien wel warmtebultjes/vlekjes zijn... heeft Lotta ook een beetje. Ik natuurlijk in de stress... hersenvliesontstekingsvizioenen....ben zo 'n lekkere stresskip.
Maar zijn volgens mij toch warmtebultjes want ze is zo blij.
Ben benieuwd wat cb zegt.
Succes Irene

Ik ben vandaag bij het cb geweest en ja... hoor men heeft geen idee  wat het is. Het kan van de warmte komen, maar ook van het wasmiddel, of de zonnebrand of... misschien toch een ziekte?  Daar heb je wat aan, maar ja, als ze het niet weten! Ik neig eerlijk gezegd ook een beetje naar een allergische reactie, maar ja, waar voor? In ieder geval dacht ze niet dat het besmettelijk was (hoe kun je dat nou weten als je niet weet wat het is?) en kreeg Laura dus gewoon haar onderzoek en prikjes.

Vanmorgen was Laura zo vrolijk dat ik niet wilde gaan. Wat voor een moeder maakt haar uitzonderlijk vrolijke dochter nou moedwillig ziek? Maar ja, wat heb ik eraan als ze toch al die enge ziektes krijgt omdat ik haar graag een dagje vrolijk wilde houden. Dus gingen we toch en ze is nu niet ziek geworden! Mijn meisje was vandaag (met 13 weken en 2 dagen) 5260 gram en 57,2 cm!!!!

Voor de meesten van jullie is dit niet zo indrukwekkend, maar mijn mopie bleef tot ze ruim drie weken oud was onder haar geboortegewicht (van 2900 gram) en was met 8 weken pas 4055 gram. Ik kreeg dus steeds horen dat ze te klein was en vandaag niet! Het lijkt niet veel, maar ik ben er blij mee.

Groetjes Ilona

Heeeeee, wat fijn dat ze lekker op gewicht is! En ook fijn dat ze niet ziek is geworden!
En die bultjes...eh...nou ja...stelletje sukkels! Maar die trekken dan waarschijnlijk vanzelf wel weg, toch?

Groetjes,

Eveliine

Terug
Bovenaan