rode vlekken/puistjes door bijvoeding???

Hallo,

Ik geef mijn zoontje sinds 2wk bijvoeding. Dwz, fruithapje en groentehapje, papfles. Ik had het idee dat hij meer pukkeltjes kreeg door de banaan die ik in het begin gaf. Dit dus niet meer gegeven en nu ben ik dopertjes gaan proberen. Hij zit echt helemaal onder de vlekjes/puistjes. Weet ook niet zeker of het daarvan komt, maar geef hem voorlopig geen groente meer, ik hoop dat het helpt. Wie van jullie herkent dit, een reactie op de bijvoeding?

Groetjes,

Maaike

 
Hoi,

Mijn dochtertje reageerde niet op groente of fruit, maar wel op vlees, toen ik daarmee begon met 6 maanden (nu twee weken geleden). Zij kreeg het toen ik een keer vers voor haar kookte. Op verse groente heeft ze nooit gereageerd. Op de potjes reageert ze ook niet. Ik ben er een paar dagen mee gestopt en geef nu alleen nog potjes en het is al weer bijna helemaal weg. Misschien moet je kindje er nog even aan wennen.

groetjes,

Desiree
 
Hoi mijn zoontje had dat ook. Ze noemde het galbultjes. Ze verdwenen in de loop van de dag en had er geen last van. Bijvoorbeeld bij banaan en aardbei en wordteltjes. Ik heb elke keer een beetje gegeven en na 2 maanden na het starten van bijvoeding heb ik het ook niet meer gezien.
groet martine
 
Terug
Bovenaan