<p>Hoi,</p><p>Ben ik weer met vragen. ?</p><p>Dochter is inmiddels 8 maanden. En eet steeds meer vaste voeding, laat daarmee ook flesvoeding staan. We zitten eindelijk op die 600 a 700 ml ipv een volledige liter. Druk bezig met drinkbekers. </p><p>Ik vroeg me ineens af hoeveel fruit en avondeten leeftijdsgenoten eten? Bij T is het wisselend. Ene keer eet ze 125 tot 150 gr helemaal op (misschien lust ze wel meer?), en andere keer smaakt het niet zo en houdt ze op bij 50 ofzo. Fruit is meestal maar 100 tot 125 gr. Maar dat vindt ze heel erg lekker. Als ik haar 200 gr geef dan eet ze het zo op. Om vervolgens de fles te laten staan. Daarom doe ik het niet. En een hele en grote peer bijvoorbeeld lijkt me zoveel voor haar. De ochtendfles drinkt ze 180 ml en de andere 3 flessen nog niet eens 150 ml, soms de helft maar. </p><p>En ik ben niet zo thuis met tandjes nog. Ze heeft de twee onderste al een maandje. En daarnaast zie ik nu een witte punt, voel hem nog niet. Vorige week was ze bijna een volle week een ramp met slapen, savonds soms wel een uur bezig met een feestende of huilende baby tot ze ging slapen. Vaak wakker snachts. Dat ging over, maar toen had ze 2 dagen een vuurrode wang. Dus ik dacht: aha! Een tand!! Maar alles is weg en die tand is niet door. Is dat vaker? Die rode wang, en dan toch nog geen tandje? Of kunnen ze van andere dingen een rode wang krijgen?</p><p>Ik hoor graag hoe het bij anderen ging/gaat. </p><p> </p><p> </p>