Rode wangetjes

<p>Dag dames,</p><p>ik heb een vraag, mijn dochtertje van 2,5 heeft enorme rode wangetjes. Het is niet schraal of iets en ze heeft ook geen koorts. Is het door vermoeidheid misschien? Ze ligt nu te slapen, ze voelt absoluut niet warm aan maar heb haar wangen nooit zo rood gezien, alleen als ze koorts heeft.</p>

Hoi Arimira,
Ik zou het even aankijken. Als ze morgen wakker is, is het misschien weer normaal. Mijn zoontje heeft altijd rode wangen als hij moe is. Hoe moeer hij is, hoe roder de wangetjes! Is ze buiten geweest? Dan kan het ook nog van de buitenlucht zijn. En als je het echt niet vertrouwd, gewoon de huisarts bellen.
Succes!

Ja normaal als ze moe is dan heeft ze rode wangetjes, maar wanneer ze slaapt gaat het meestal over. Ben al paar keer gaan kijken maar nog steeds heel rood. Ze is vandaag niet naar buiten geweest. Hoop dat het vermoeidheid is, anders indd ff huisarts bellen.

Misschien is het t begin van de vijfde ziekte? Kijk maar eens op thuisarts.nl. Begint met rode wangetjes, maar verder hebben ze er eigenlijk helemaal geen laat van. 

Terug
Bovenaan