ROELTJE!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meid,

Je hebt nu ook je IUI gehad he? Een uurtje later dan ik. Hoe is het gegaan?
Viel het mee? Schuif maar gezellig aan op het wacht bankje en op naar onze NOD op 28 juni.
Veel succes met wachten deze 2 wkn. Wat duren ze lang he?

Kruimel

he hoi,

Heb gister mijn iui gehad. Ging opzich wel goed, maar heb behoorlijk stennis lopen schoppen in het ziekenhuis. Toen wij het monster van mijn man inleverde vroegen ze aan ons of de iui een kwartier later kon omdat de gynacoloog een overleg had. Voor ons geen probleem. WIj om 13.45 uur het monster opgehaald en naar beneden voor de gynacoloog. Toen wij aankwamen was de wachtruimte leeg en stond er een bordje dat je wel geroepen werd. Na 5 minuten kwam de secretaresse en die vroeg of ik kwam voor een echo!!! NEE IK KOM VOOR IUI!! Ze zei dat de gynacoloog er zo aan zou komen. Om 14.00 uur was er nog niemand. Je gaat dan nadenken van hoelang kan dat monster uit de koelkast, of waar die ook in zit. Ik werd zo boos, ben bij de secretaresse naar binnen gegaan en heb gevraagd vaar de gyn bleef. Ja ik weet het ook niet zeize, hij weet dat hij een iui heeft. Ook had ik nog gezegd dat ik het zonde zou vinden dat door een toedoen van een te late gyn mijn iui straks niet goed is. Kreeg geen antwoord. Ik ben maar weer in de wachtruimte gaan zitten. Ondertussen kwamen er meer mensen bij. Om 14.20 uur kwam de gyn aanlopen. Er zou nog een andere vrouw eerst mogen maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Eenmaal binnen bij de gyn heb ik gevraagd binnen hoeveel tijd de iui ingespoten moest worden. zijn antwoord: DAT MOET EIGENLIJK DIRECT,IS HET HANDIGSTE!!! Tja daar werd ik niet vrolijker van. Toen ik eenmaal in die stoel lag begon de gyn aan mij tevertellen dat hij normaal altijd met de fiets naar het werk gaat, maar omdat het nu regende had hij de auto gepakt. Tja zei hij, dan doe ik er ineens 20 minuten over!!! Ik dacht bij mij zelf, wat heb ik aan dit verhaal!. Vervolgens probeerde hij de eendebek te plaatsen en dit moest in 2 keer want de eerste keer ging niet helemaal goed, AU!! Toen wilde hij het slangetje inbrengen. Dit heeft hij tot 5x moeten proberen, elke keer was het fout! NOG MEER AU!! Uiteindelijk is het gelukt en zijn wij terug gegaan naar het lab om te vragen hoelang de iui goed blijft. Deze moet op lichaamstempratuur blijven en het liefst zo snel mogleijk ingebracht worden. WIj hadden geluk met het weer dat het nog zo warm was, maar hoe het op deze manier is gegaan mag eigenlijk niet!! Is niet netjes van de gyn. Het lab vertelde ons dat wij ons niet zoveel zorgen hoefden te maken. Het monster van mijn man was ruim voldoende, en de spermacellen blijven 24 uur goed. Thuis aangekomen kreeg ik veel pijnin mijn buik. Miscshien van de spanning of mijn eisprong. heb een par uurtjes op bed gelegen en daarna ging het wel weer. Nu twee weken wachten. Hoop toch nu eens dat het gaat lukken, het is immers al de vierde keer!! Moet veel werken dus kan ik er niet zoveel bij stil staan. Vanmiddag met een vriendin naar de stad, is ook altijd leuk!!!

Is wel grappig dat wij nu precies gelijk lopen!!

We houden elkaar op de hoogte!

lfs Roelien

Terug
Bovenaan