Roeltje

Hoi Roeltje,

Meid, wat een supernieuws! Echt helemaal geweldig..geniet er met volle teugen van.
Jouw verhaal geeft mij ook weer moed, ik zit namelijk in hetzelfde schuitje als jij. Ook 4 jaar bezig en al 2x ICSI pogingen gehad (wrs slechte eicellen). Nu zitten we momenteel ook even in een heerlijke rustpauze. Eind van het jaar gaan we voor poging 3, maar ik hoop dat het bij ons ook niet zover komt. Jij bent er het bewijs van dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.

Veel liefs, Ibbeltje

Hé zwangere Roeltje,

JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEE DE POEPIEEEEEEEEEEEEEEE

Meid, ik was hardstikke verbaasd toen ik je stukje las.
Dit is echt SUPERRRRRRRRRRRRR nieuws.

HARDSTIKKE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!! met jullie wondertje.

Ik ben echt zo blij voor jullie, dat jullie dit mag overkomen na al die ellende.
En dan ook nog eens spontaan tussen alle behandelingen door. Wat kan het toch raar lopen allemaal. Jullie hadden de moed al een beetje opgegeven.
Hopelijk geeft dit weer nieuwe moed voor alle andere meiden die al eeuwen bezig zijn.

Probeer van dit grote wonder in je buik te genieten.
Wanneer heb je de 1ste echo?

Over 8 mnd is jullie wiegje ook gevuld.

van Kruimel ( 32 + 1 alweer)

Hé Roelien,

Wat een fantastisch nieuws  !!!!
Ik had al weer even niet op dit forum gekeken, dus zag eerst het bericht van daan70, toen zag ik als reactie van iemand : "al het 2e wonder deze week" dus hoopte ik stiekum al dat het iemand was die ik nog ken van mijn tijd hier, en ja hoor, jij bent het !!! TE GEK....

Ik leef helemaal met je mee, het kan raar lopen, hè?! Wij waren tenslotte nog maar met onderzoeken bezig, maar ook ik was toen na 3jr4mnd plotseling "gewoon" spontaan zwanger... Wat een wonderen  !!

Geniet ervan !
Hope74
(inmiddels al weer 30wk5dg)

Hoi Meiden,

Lees nu pas jullie berichtjes. Had ze denk ik helemaal niet gezien. Dus toch maar even een reactie. In ieder geval bedankt en alles gaat hier goed. Vrijdag 31 augustus heb ik weer een echo. Dan ben ik 6 weken.

lfs Roelien

Terug
Bovenaan