Rojin 13 dagen jong

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen, hoe gaat het met de kleine tot nu toe??
Met ons gaat het erg goed, ze doet het erg goed met drinken, slapen, poepen etc.
Ze huilt alleen maar als ze honger heeft om de drie uur en soms om de 4 uur, meestal in de nacht om de 4 uur.
Ik geef haar borstvoeding, ik wil echt proberen om het een jaar te geven.
Mijn zoontje gaf ik tot 6 maanden omdat hij begon te bijten, maar ik denk dat ik het dan bij deze moet kolven als ze begint te bijten, want dat is zeker geen pretje!!
En zijn jullie al veel afgevallen??
Ik woog op mijn 1e zwangerschapsdag 59.6, en op mijn bevallingsdag 81.5 een week later 72.8 en morgen moet ik weer gaan wegen, ik wil echt weer mijn oude gewicht terug!!!
Hier 1 foto van mijn pasgeboren dochtertje en 1 van mijn zoontje van 2 jaartjes..
Groetjes

Hoi Lora,

Leuke kindjes heb je.. Echt een schatje ook je kleine meid. Veel haar hè.
Bij "zomer 2008  moeders" hebben wij een groepje die af willen vallen, misschien kun je je daar ook bij aansluiten.
Fijn dat het met de borstvoeding ook gaat.
Bij mij gaat het ook goed met de borstvoeding. En Janneke slaapt al vanaf 20.00 tot 7.00 uur! Ze is morgen 9 weken. Dus dat is wel heerlijk. Hopen dat het zo blijft. Je weet maar nooit.

Groetjes Marina

Wat een heerlijke kindjes! Geniet er maar lekker van!
Erg fijn dat de bv weer zo goed gaat. Helaas heb ik geen goede bv herinneringen.

Maar ons ventje van 6 wk slaapt nu alweer van 22.45 tot 6.15, en doet het erg goed op de fles.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan