Roken en schuldgevoel

<p>Hallo,</p><p>Wij zijn nieuw op deze pagina en heb al een hoop mee kunnen lezen.</p><p>Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik acuut gestopt met roken. Dat is nu 6.5maand geleden. Wij zijn nu 8.5maand zwanger.</p><p>Dat ging goed tot gisteren, ik had onwijs veel stress en paniek ivm familieomstandigheden. Toen heb ik 1 sigaret gerookt. Op dat moment was het een onwijs heerlijk ontspannings momentje maar vlak daarna besloop het schuldgevoel me.</p><p>Ik weet dat het fout is geweest, en ik doe het ook echt niet meer maar kan dit schade brengen aan de baby.? </p><p>Groetjes..</p><p>(37weken zwanger)</p>
 
Roken is gewoon slecht voor jou en je baby, op internet staat genoeg informatie over de mogelijke gevolgen ervan tot in details. Je weet nu in ieder geval dat je er een klotegevoel aan overhoudt dus bespaar jezelf dit. Ik zou het gewoon niet meer doen en ook oppassen met de stress van je familieomstandigheden, dat is ook niet goed voor je. Ik weet niet wat er speelt maar gewoon een flinke stap terugdoen en je bezighouden met jezelf en de bevalling en de periode erna die jou te wachten staat.
Je bent er bijna!! Succes!
 
Zou niet wakker liggen over 1 sigaret. De invloed op de kleine zal bij 1 sigaret echt niet groot zijn. Volgens mij weet je zelf dat heel goed dat het beter is het nu niet meer te herhalen. Hopelijk wordt het nu niet lastiger om het verder te laten. 
Heel veel sterkte in de heftige situatie! Hopelijk komt er snel weer wat rust voor jou en je wondertje
 
Zou niet wakker liggen over 1 sigaret. De invloed op de kleine zal bij 1 sigaret echt niet groot zijn. Volgens mij weet je zelf dat heel goed dat het beter is het nu niet meer te herhalen. Hopelijk wordt het nu niet lastiger om het verder te laten. 
Heel veel sterkte in de heftige situatie! Hopelijk komt er snel weer wat rust voor jou en je wondertje
 
Hoihoi,
 
met het overlijden van mijn schoonmoeder heb ik ook 1 sigaret gerookt (21 weken). Niet goed, maar hier houd een kindje echt geen blijvende schade aan over. Hierna trouwens ook geen sigaret meer aangeraakt hoor.
 
Wat goed dat je accuut gestopt bent! Sta niet te lang stil bij die ene sigaret maar probeer er nu wel vanaf te blijven. 
Je bent al 6,5 maand gestopt, zou zonde zijn ;) Succes!
 
Terug
Bovenaan