roken = gemakkelijke bevalling

Ik ben in verwachting zo bleek uit de zwangerschapstest. Vijf weken al. Zelf woog ik als baby bij de geboorte een dikke 4 kilo en ook mijn broers en zussen zijn aan de zware kant op de wereld gekomen. Graag zou ik mezelf en mijn vagina willen beschermen voor ellende zoals uitscheuren en inknippen door een te grote baby tijdens een zware bevalling. Op internet las ik dat als je rookt, het kind bij de geboorte kleiner zal zijn. Dat scheelt al gauw 200 gram. "Hoe meer de moeder rookt, hoe lager het geboortegewicht", las ik op: http://www.zwangernu.nl. Ben daarom meteen begonnen met roken. Maar nu vroeg ik me af, wat ik moet roken. Ik rook nu filtersigaretten, maar misschien werkt het alleen met shag? Ik rook ongeveer 8 sigaretten per dag. Het was in het begin wel even wennen en ook erg vies, maar nu probeer ik langzaam steeds meer te roken. Of is 8 sigaretten genoeg? Wie heeft hier ervaring mee en heeft advies?

Haha is dit een grapje??!! Aan zwangere vrouwen vragen wat je moet roken... Wat een stunt!!
Ik zou lekker aan de zware shag gaan en dan een pakje per dag ofzo. Dan scheelt het misschien wel een kilo of 2!!

Zo zeg, meen je dat nou echt? Ken genoeg moeders die hebben gerookt en alsnog een grote baby heeft gekregen.

Vind het belachelijk wat je hier nu zegt! Er zijn andere conseqenties die je baby kan krijgen als je rookt! En dan nog niet eens gesproken over de tijd dat je kindje geboren is en dus verslaafd is aan nicotine.. nou mooie huilbaby krijg je hoor!

Sorry hoor met dit soort onzin hier komen ben je toch op het verkeerde adres.

Zooo dus dan krijg je geen grote babys?nou dan had ik dat ook moeten hebben mijn baby woog 9,5 pond met de geboorte!!!ik wil het roken helemaal niet goed praten ik rook zelf ook 3 sig per dag!en dat is helemaal niet goed.maar jij wilt persee roken om kleinere babys te krijgen maar helaas dat vogeltje gaat niet op!en ook nog vragen wat je het beste kunt roken?ik denk dat je maar aan de dames sigaartjes moet gaan dan het is echt niet goed hoor!!!!!neem dat maar van iedereen aan hiero!!

nou dat zegt helemaal niks.
ik heb een gevecht met niet roken.vind het al erg genoeg.ik ben gewoon netjes bevallen met 40 weken.en dik 7,5 pond en 54 cm,maar dat zijn we allemaal bij ons in de familie.bij me man ook.
ga het eerder bespreken met de verloskundige.
gr marjan

Terug
Bovenaan