roken

hallo allemaal ik heb een vraagje zijn er ook mensen die roken en willen stoppenvoor dat je zwanger bent ik heb lasserbehandelingen geprobeert maar helaas heeft dat geen baad weet iemand een middel wat goed werkt want ik wil het liefst niet roken als het zover is

Hoi,

Ik heb 13 jaar non-stop gerookt en ben sinds 31 december 2003 gestopt..Het is mijn eerste stoppoging en het valt mij reuze mee! Ik was erg bang dat ik de sigaret op bepaalde momenten enorm zou gaan missen..en was erg bang om te stoppen. Nu achteraf denk ik dat de angs om te stoppen groter was dan het stoppen zelf..Heel soms als ik iemand zie roken denk ik nog wel eens ahhh lekke effe een peukie, maar dat zijn hele korte momenten eigenlijk net als je soms wel eens snakt naar een patatje die momenten gaan ook weer weg zonder dat die behoefte bevredigd is!

Ik ben zo gestopt zonder hulpmiddelen of iets dergelijks en ik ben ontzettend opgelucht dat ik er vanaf ben na 13 jaar...Toch nog voor mijn 30ste!! en ruim voordat ik zwanger ben!

Kijk je moet het zo zien je hebt het over je je kindje...waarom dan niet voor jezelf!!

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen je moet er zelf voor 100 procent achter staan dan lukt het je vast wel!!

suc6

xxx

hoi anoniem
ik wou ook stoppen met roken ,maar al werdt ik weer ongi hup sigaret,nou weet sinds half februari dat ik zwanger ben ,en getest en hup peuk ,ja erg hoor heb toen een week 2 sigaretten gerookt en nu al 3a 4 weken helemaal rookvrij
mischien heb je er niet veel aan maar wou het toch even laten weten
marjo

Hoi anoniem,

Mijn vriend is een tijdje geleden na 10 jaar gestopt met roken. Hij had het al eerder geprobeerd maar dat lukte toen niet. Via via hadden wij gehoord over stoppen met roken via accupunctuur. Eigenlijk geloven wij niet zo in die dingen, maar wij dachten baat het niet dan schaad het niet: hij is nu al ruim een jaar gestopt met roken. De behandelingen zijn zelfs vergoed door zijn ziekenfondsverzekering! Mijn vader en een collega van mij zijn zo ook gestopt. Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes en succes

Terug
Bovenaan