roken

A

Anoniem

Guest
ik heb nog een vraag,ik ben best wel een pitige roker en kan erook maar moeilijk vanaf blijven,maar nou hoorde ik gistere op me werk dat het invloed kan hebben op je vruchtbaarheid,is dat zo want ik ben er namelijk best wel van geschrokke,weten julie dat.millie

Hé Millie, het KAN invloed hebben ja, het zou kunnen dat je i.p.v. 25% kans elke maand nu op zo'n 15% kans zit....maaarrrr, ik rook ook nog steeds hoor en dat komt omdat ik het zwanger worden al spannend genoeg vind en als ik er dus aan denk om te stoppen ik nog zenuwachtiger word!!!! Stel dat het nog een jaar duurt!
Alle drie mijn vriendinnen rookte allemaal en zijn pas gestopt nadat ze wisten dat ze zwanger waren en ze zijn allemaal in de eerst drie maand zwanger geworden, eentje zelfs niet geplant en die was ook een verstokte rookster en drinker dus tjaaa ut zal allemaal wel meevallen, kunt er altijd nog mee stopppen als het je te lang duurt!!!!!

Succes met zwanger worden :)

Groetjes Kaa

Het kan idd. invloed hebben op je vruchtbaarheid. Zelf rook ik niet gelukkg, maar mijn vriend rookt wel heel stevig. Zelfs dat heeft invloed op het zaad!
Ik hoop dat je misschien wat kan minderen, zodat als je straks zwanger bent, niet ineens radicaal hoeft te stoppen.

Suc-6

Helaas rook ik zelf ook.....mijn vriend zegt dat ik moet stoppen,maar ik ben zo'n zenuw-pees!Dat lukt me nooit!
Ik weet ook wel dat het beter is,maar dat maakt het niet minder makkelijk!
Je kindje blijft er kleiner van,toch?

Hoi Millie,

Ik dacht dat je ook meer kans had op een miskraam. Ik weet het niet zeker omdat wij zelf niet roken en ik me er niet erg in verdiep.

Nu wil ik niet niet gaan preken, maar roken is natuurlijk ook wel ongezond ook voor jou. Dus kan ik me voorstellen dat het voor de baby ook niet goed is.

Leifs Miranda

Hoi,Ik wil niet gaan prediken maar ik heb begrepen dat het echt slecht is. Zowel voor de vruchtbaarheid als een vroege miskraam. Maar daar is vast wel meer op internet over te vinden??
Succes
( ps ik ben na 10 jr roken van het ene op het andere moment gestopt nu 5 jr geleden en heb daar nooit spijt van gehad)

Als ex-roker ben ik hier natuurlijk niet om te preken. iedereen weet dat het slecht is, maar rokers weten ook dat het oh zo lekker is. Ik hab mezelf altijd voorgenomen om niet te roken als ik zwanger was. Plots bedacht ik me dat stress ook niet goed was voor het kleintje dus besloot ik eerst het roken te laten en daarna mijn pil. Mijn dochter is ondertussen 18 maanden en ik heb nu iets meer dan 3 jaar niet gerookt. Maar iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken.

Terug
Bovenaan