roken??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden wou even wat kwijt, Ik was een stevige roker  zo anderhalf pakje per dag!!
Maar wilde stoppen ivm met onze kinderwens, maar tot op heden niet echt gelukt,
Wel een hele verbetering   rook nu alleen s'avond 4 sigaretjes.. want dat is voor mij echt het moelijkste dat heerlijke sigaretje na mijn eten.. waarom lukt het me nou niet!

Dat is toch al hartstikke goed?!?!?!?!?!!!!!!
Je bent nog niet zwanger? (zoals ik het lees niet...)
Nou als je dan positief test, dan laat je die laatste peukjes ook wel staan hoor!

Succes!

Enne goed gedaan!

x mamaloe

heej,

ik was gestopt met roken, thuis had ik er nie zoveel moeite mee, maar op het werk wel (toch een manier van pauze houden, de manier van pauze houden bepalen we zelf en wanneer en wordt niet betaald).
Op het werk rookte ik dus 1 a 2 sigaretjes (meestal van collega`s).
Thuis was het gek genoeg gewoon vol te houden.
Nu rook ik weer full-time en als ik het allemaal zo lees, dan voel ik me schuldig, vandaag mijn eisprong gehad, en nog even en volgende week is mijn NOD (23e).
Het lijkt me gewoon veel makkelijker om te stoppen als ik weet of ik zwanger ben ja of nee. Ergens sta ik er nog niet voor 100% procent achter.

Roken verminderd ook je vruchtbaarheid met 30%, en als ik daar aan denk dan kan het voor me gevoel nog heel lang gaan duren voordat ik eens zwanger ben.

Maar waarom stop ik dan niet????? Ik wordt gek van mezelf als ik weer de behoefte heb.

Ik wil weer heel graag stoppen, maar ergens wacht ik tot de 23e, is dit raar of wat denken jullie?

xxx

Hoi meiden,

Stoppen met roken is gewoon moeilijk. Ik ben nu 9 en een halve week zwanger. Op het moment dat ik getest heb ben ik ook gestopt en dat ging heel goed.

Klink cliche maar dan weet je waar je het voor doet en je wilt je kindje niet vergiftigen. Ik zeg niet rook er op los maar zolang jij niet weet dat je zwanger bent wordt je vruchtje beschermd er vind nog geen uitwisseling plaats tussen moeder en kind.

Enne verminderd vruchtbaar zijn, ja het is bewezen maar mijn man en ik zijn toch ook zwanger geraakt!

Het lukt jullie vast als de tijd rijp is.

Groetjes
talke

He!

Het is altijd moeilijk om te stoppen met roken iedereen die rookt die weet dat.
Netzoals er net werd gezegd is die dame ook gewoon zwanger geworden.
Op dat moment kies je er zelf voor, of door gaan met roken, of heel wat minder of gewoon stoppen.

Ik weet niet precies wat ik zal doen als ik zwanger ben. Weet eigenlijk wel bijna zeker dat ik toch wel 2 sigaretjes op een dag rook.
Mijn vriend zegt ook wel toen hij klein was zat hij tussen de pijpen en de sigaren en de zware cheque (of hoe je het ook schrijft!).
Vroeger rookte toch ook iedereen tijdens de zwangerschap alleen was het toen nog neit bewezen dat het slecht was.

De keuze is aanjezelf , het is slecht dat is zo.. Maar 1 sigaretje op een dag kan toch wel?
4 vindt ik ook al harstikke knap je mag trots op jezelf zijn echt waar!

Liefs en succes!

Hoi Masrya,

ik vindt het al heel knap dat je nu nog 4 cigaretten rookt!!

ik ben zelf ook gestopt, maar niet in een keer hoor.
rookte nog maar een paar cigaretten en toen heb ik de knoop doorgehakt
en rook nu  niet  meer. geen behoefte meer aan.
hoop binnenkort... zwanger te mogen zijn en wil ook daarna gestopt blijven...!!

doe wat je gevoel zegt, je moet er helemaal zelf achter staan!!!
Succes!!!

Groetjes Bianca.

hoi,

Ook ik rookte 1,5 á 2 pakjes per dag.
Maar ik ben zondag al 7 weken gestopt.
Hoe ik het heb gedaan: ik heb de wil gevonden. dat helpt het best.
je weet tenslotten waar je het voor doet toch.
4 peuken per dag is al een hele verbetering. maar ook die 4 is slecht voor jou en je toekomstige baby.

nou heel veel suc6 met het stoppen en met zwnager worden.

liefs Inge

Terug
Bovenaan