roken...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

22 jaar jong ben ik, maar toch al vanaf mijn 13e aan het roken..
Altijd was het ik die zei: ik hoef nog niet te stoppen (erg he.. ik weet het)
Zwanger raken, daar was ik nog helemaal niet mee bezig.
Totdat er bij mij endometriose werd vastgesteld...
Mijn wereld stond op zijn kop!!
Nu is dat 4 jaar geleden en heb ik het helemaal geaccepteerd!
Alleen is er 1 maar.... dat vervelende roken toch!!!!
Ik baal ontzettend van mezelf... ik ben verslaafd..
Elke keer als ik een sigaret op steek denk ik... waarom?? Toch doe ik het!
Natuurlijk denk ik aan dat wondertje, een mooi bedje gespreid is het beste enz enz...
maar tis zo moeilijk...
Wie herkent dit nog meer??

~~Liefs Inanna~~

hoi ik ben gewoon nieuwsgierig maar wat is endometrisie of wat je had geschreven,en ja ik rook ook maar ik ga pas stoppen wanneer ik weet dat het raak  is  anders lukt me dat toch niet.bij mijn eerste zwangerschap ook niet gelukt maar wel veel geminderd  naar 3 of4 sig per dag dus dat wil ik nu ook proberen of heelmaal stoppen. succes ermee groetjes wendy

Hoi,
Ik ben gestopt met roken toen ik zwanger wilde worden. Ik ben nu heel blij dat ik gestopt ben. De eerste dagen waren moeilijk. Ik had wel eerst geminderd. De eerste dagen waren ook vooral lastig omdat manlief ook stopte.. Dat was niet zo gezellig!! haha... Maar nu zijn we allebei erg trots op onzelf en ik wens je toe dat jij dit ook gaat meemaken!!!
Want het is niet makkelijk, maar als het lukt, is het heeel fijn!!!

Groetjes lies

1 tip.

Als je wilt stoppen moet je er echt 100% achter staan anders lukt het niet!

Ik ben er nu een half jaar vanaf en mijn vriend 2,5 maand.

Als het mij lukt lukt het jullie ook!

liefs Bontrie

Het is ook idd erg moeilijk dat stoppen met roken.. Mijn vriend is een jaar geleden gestopt van de één op de andere dag.. respect!
Elke maand ga ik langs de huisarts om te kijken hoe het er voor staat.. elke maand vraagt hij aan mij: ennn hoe gaat het met het  stoppen  van  het roken??
Ik moet gewoon nog meer mijn best doen!!
Ik wil iets dus zal ik er ook voor moeten gaan... Ik weet het

Toch is het moeilijk...

Nog even een vraag beantwoorden
endometriose kan te maken hebben met heel veel verschillende factoren, misschien kan je het eens lezen als je het interessant lijkt op google.
Bij mij zit er ook een heel verhaal aan vast, wat er bij mij opneer komt is dat ik al veel verschillende operaties gehad heb (erg vervelend)
Mijn vriend en ik hebben te horen gekregen dat we binnen een jaar zwanger moeten raken want misschien zou het dan wel niet meer lukken..
Verklevingen kunnen er ook voor zorgen dat je eierstokken knikken, hier moeten wij dus ook om denken..
Tis een heel gedoe geweest nu is het lekker genieten van het geen operaties meer hebben en hopen op het wondertje+++
Ben ik niet binnen een jaar zwanger kom ik in een ziekenhuis molen terecht.. dat hoop ik zo van niet

Maar we houden de moed erin en ik zie wel hoe het loopt..

Liefs Inanna

hoi hoi,

ik ben nu twee maanden gestopt met roken en heb er totaal geen moeite mee.
voel me veel beter dan toen ik rookte.
het is echt de moeite waard.
je moet het wel echt willen, anders lukt het niet.
succes er mee,

groetjes kwinty.

Hallo.

Ook ik ben verslaaft aan roken.
Ze hebben tegen mij gezegt dat ik moet stoppen.
Ik wil er ook alles voor doen om te stoppen,maar het lukt eerlijk gezegt nog niet.
Ook heb ik een boek gekocht van Allen Carr, die ben ik in middels aan het lezen.

Groetjes peggy.

hoi hoi

ook bij mij is er endometriose ondekt
en dat is net gebeurt dus ik weet nog niet wat me allemaal te wachten staat.
ook ik ben een zware roker geweest en heb hier een topic aangemaakt voor iedereen die mee wil doen met stoppen mij is het bijna gelukt heel soms rook ik er nog 1 en niet elke dag. ik rook al vanaf mijn 9e en dus werdt het tijd om te stoppen het is super zwaar vooral omdat je onder een bebaalde druk staat en dat geeft veel stress met zich mee logies dat stoppen niet 123 gaat.

ik kan jou niet vertellen hoe je moet stoppen want je moet het zzelf doen.
wat ik dee was 1 pakje sigaretten in huis halen en mezelf beloven er de hele week mee te doen als op is is het op zwaar k't natuurlijk maargoed zo is het me gelukt op den duur.

wat ik ook dee was alles vermijden waar gerookt werdt wat overgens heel moeilijk was.
ga sporten en mediteren dan leer je rust in jezelf te krijgen want zolang jij geen rust krijgt in je innerlijk zul je ook niet kunnen stoppen.

ik weet als geen ander hoe moeilijk dat is maar maak een schema en gooi je leven om en doe alles met veel overgave en plezier want dat is wat je nu mist.

heel veel sucses met stoppen en ik heb vertrouwen in jou dat het je zeker gaat lukken.

liefs annieka

Terug
Bovenaan