roken

Even een vraag: ik ben al 6 maanden gestopt en hard aan het klussen. Een paar dagen geleden had ik ongelooflijk pijn in mijn tepels wat na 2 dagen weer weg was...ik rook nog steeds maar kan geen sigaret meer verdragen....zodra ik er een neem blijf ik de hele dag misselijk. kent iemand dit? kan ik stiekem zwanger zijn?
 
Dat zou best wel eens kunnen, maar probeer er hoe dan ook profijt uit te halen, want jij hebt volgens mij erge mazzel. Lees dat boek, de Opluchting, dan raak je die laatste sigaret ook niet meer aan. Heel veel succes!
 
Zodra ik wist dat ik zwanger was ben ik direct gestopt en heel gek,maar als ik nu bij mensen in de buurt kom vind ik het stinken.Ik voel me echt zo'n zeikerd worden,terwijl ik 20 jaar gerookt heb en nu pas begin te begrijpen wat ik toen de niet rokers heb aangedaan met m'n gepaf.Meid,draai die knop om in je hoofd en stop met roken,nu je toch al gaat twijfelen of je zwanger bent.Ik snap nu waarom de exrokers de grootste zeikerds zijn,omdat wij er veel te laat zijn achter gekomen dat het stank is.Liefs en succes
 
ik snap je verhaaltje niet helemaal! je bent 6mnd gestopt maar rookt nog steeds???? huh?
nou jah, zal wel aan mij liggen dan.
ik heb ook altijd gerookt. toen mijn test positief was ben ik meteen gestopt. totaal geen moeite mee gehad, ik weet waar ik het voor doe! je kan het niet maken om te roken voor je kindje vind ik persoonlijk!!
al vindt ik het niet stinken als anderen roken...
die ene sigaret zou je toch ook nog wel kunnen laten? vooral als je er misselijk van wordt! en of je zwanger bent dat weet geen mens. dat kan alleen een test weten.
ik wens je veel succes.
groetjes van sandy
 
Lief dat jullie hebben gereageerd. Ik was benieuwd of er mensen zijn die gestopt zijn met de pil en ineens misselijk werden van een sigaret en toen zwanger bleken te zijn!
 
Terug
Bovenaan