roken

Hoi Anoniem,

Ik zag net de reacties op je berichtje en ik moet zeggen dat ik het met de meesten wel eens ben. Kies er dan gewoon voor, maar kom niet aan met excuses en smoesjes. Je weet dat het slecht is dus ga het niet goed praten!

Sta achter je keuze(en je kindjes keuze, want die doet met jou mee) en zeur er verder niet over. Je kunt ook niet echt leuke reacties verwachten als je zo n berichtje plaatst.
 
De anoniem van hieronder heeft inderdaad haar keuze gemaakt met een waslijst aan excuses. Jammer dat ze het forum hier nog mee lastig valt. Haar kind is kerngezond volgens haar dus wat willen we nog mee. Laten we de zinloze discussie sluiten.

Mensen die willen roken hebben hier altijd waterdichte argumenten voor, daar kun je niet tegenop met: het is slecht voor je kindje. Dat doet ze echt helemaal niks, sterker nog ze gaan meteen in de verdediging en gaan soms zelfs nog meer roken na al dat soort goedbedoelde adviezen.

Dus rokers, paf lekker door en val ons vooral niet lastig met je excuses. Geniet er gewoon van dan heeft iemand er nog wat aan.
 
Ik ben het wel helemaal eens met Daniel, het is nu eenmaal een fijn dat het je kindje kwaad doet, dus als je door blijft roken is dat je eigen keuze en je DWINGT je baby mee te roken.

Nou lekker gezond begin. Ga zo door!!!

En trouwens iedereen mag toch zeker zijn mening geven, ik vind het een supercorrecte manier om haar mening te uiten. Valt niks negatiefs over te zeggen. (Behalve voor een roker misschien)
 
Een discussie zonder einde waarmee we denk ik maar beter kunnen stoppen.

De rokers weten altijd weer excuses aan te dragen en de niet rokers zullen zich daar nooit in kunnen vinden.

Ik ben in ieder geval blij dat ik 1,5 jaar ben gestopt en hoop er nooit meer aan te beginnen.
 
Voor mij is 't een makkelijke keuze geweest.
Zwanger?
Stoppen.
Moeilijk? Nee.
Last van? Nee.
Beroerd? Nee.
Ziek, zwak, misselijk? Nee.
Stress? Nee.

Dus heb ik respect voor rokende (aanstaande) moeders? Nee.

Dus, ja, ik ben het met Daniel eens.
 
Terug
Bovenaan