Roken

Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben.Ik ben dus METEEN gestopt met roken (en drinken).
Nu is het hier kermis en daar ben ik dus twee keer geweest (zal nog wel vaker gaan) maar daar staan dus gewoon zwangeren te roken!Onbegrijpelijk.
Dan hoor je zeggen: "Oooh, als het maar gezond is...."
Staan ze daar wel te paffen.
Onbesnut. Of niet soms...
 
Hoi Sanne,

persoonlijk ben ik het helemaal met je eens. Ik heb alleen zelf nooit gerookt en weet dus ook niet hoe moeilijk het is om te stoppen.
Maar van jou vind ik het fantastisch dat je meteen gestopt bent!! Mijn complimenten!

Ik wens je een fijne en rookvrije zwangerschap toe!

Groetjes, Irene (13.3 weken)
 
ik persoonlijk heb idd veel respect voor je dat het je zo is gelukt in een keer echt mijn petje af hoor..
ik rookte eerst anderhalf pakkier per dag en rook nu ik weet dat ik zwanger ben 5 a 8 sigaretjes ja ik weet dat het niet goed is maar ben wel van mening dat ieder situatie is anders he in die van mij beter is dan in een keer te stoppen dan al die stress voor het kindje..
overigens ga ik niet staan of lopend roken dit doe ik dan wel in de huiselijke sfeer...
want idd schaam me er toch wel voor...
 
Hoi Sanne. je hebt volkomen gelijk.Ik heb zelf ook gerookt en ben er ook mee gestopt. Stress daar heeft iedereen het over, maar dat is ook binnen een paar dagen over. Makkelijk is het niet maar het is zeker te doen. En zoveel beter voor je kindje. groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan