roken

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ben gewoon even benieuwd..
Roken er nog meiden hier?
Ik ben gestopt met roken, toen ik wist dat ik zwanger was.
Nu twee weken alweer. Het gaat goed, en ben blij dat ik er vanaf ben..

Gr Zonneke

Hoi, ik rookte zelf af en toe. Was meer een weekendroker en kon er ook zo mee stoppen. Ik heb sinds ik zwanger ben geen sigaret meer gerookt. Voor mij was het ook niet moeilijk om te stoppen.
Mijn vriend is sinds pasen gestopt met roken maar niet omdat ik zwanger ben. Hij had er zelf last van. Dus het is heerlijk fris hier in huis!

Liefs Suus
23 weken zwanger

Iik ben gelijk gestopt met roken en had er ook totaal geen moeite mee. Het scheelt dat ik in het begin van mijn zwangerschap roken vies vond, alleen de geur al.

hallo,

Ben geminderd. Dat vind ik al een hele prestatie van mij zelf.
Ik rookte bijna een pakje per dag, en rook nu nog maar 3/4 sigaretten per dag.
Het lukt me maar niet om het helemaal te laten.

en nou volhouden heh!!! Ook daarna niet meer opnieuw beginnen!!!

ik ben ook gestopt toen ik van mijn zoon zwanger was ik rookte zeker een pakje per dag nou is mijn zoon bijna 2 jaar en ik ben dus al meer dan 2 jaar gestopt   ik had zoiets over me van ik kan het niet maken om me zoon in de box te leggen en zelf een sigaret buiten te gaan roken je kiest voor een kind dus dan moet je er ook iets voor laten en besteed ik dat geld ook liever aan mijn zoon of wat anders en in de periode dat ik zwanger was is er ook een zus van mij overleden en in de plaats van te roken ben ik maar gaan eten. voor degene die het gaan proberen te stoppen wens ik veel succes groetjes lisette

Hoi,

Ook ik rookte een pakje per dag, eerst ben ik geminderd (naar 4 pd) overtuigde mezelf steeds dat ik roken nodig had ivm alle studie stress enzo....
Nu heb ik eergisteren besloten dat het nu maar eens afgelopen moest zijn...
Niet steeds zo zwak zijn   en gewoon niet meer roken....
En wat denk je? Rook nu al twee dagen niet en het kost me weinig moeite het niet te doen...
Elke keer dat ik aan roken denk observeer ik die gedachte gewoon en doe er verder niets mee en na een minutje ofzo is dat gevoel van 'ik wil roken' gewoon weer weg!
Waarom stop ik nu pas eigenlijk??????????

gr. Nika

Terug
Bovenaan