Roken....

Dit onderwerp heb ik nog niet gelezen hier op het mei forum.

Zijn er ook dames die nog roken of waar de partner van roken..

Hoe gaat jullie dat straks doen als de kleine er is....

Ik zelf ben per direct gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was, heb het pakje aan de kant gegooid en niet meer naar om gekeken, ook als de kleine er straks is hoef ik niet meer te roken omdat ik nu er achter ben gekomen dat ik me er veel beter door voel en het beter voor me gezondheid is.
Ik heb er dan ook geen enkele moeite mee gehad om te stoppen.

Mijn vriend rookt wel maar niet als ik in de buurt ben, ook visite wordt vriendelijk verzocht om buiten te roken of in de bijkeuken, dit willen we ook zo houden als de kleine er straks is.

Hoe gaan jullie dat doen.

Sorry, kan ik niet mee helpen... ik rook niet en m'n vriend ook niet. Hier thuis wordt binnen dus ook nooit gerookt, ook niet door bezoek, die mogen even buiten staan. Mijn moeder rookt wel, maar inderdaad ook niet als ik er bij ben en ook al niet binnen, zelfs niet in haar eigen huis, dus ik hoef me nergens zorgen over te maken...

hoi,

Mijn man rookt. Maar vanaf het moment dat hij wist dat ik zwanger was van de oudste (goh, al bijna 7 jaar geleden dat we daar achter kwamen) heeft hij nooit meer binnen gerookt. We hebben het er ook nooit over gehad, het was voor hem boem over. We hebben een berging vast aan de keuken met een deur naar buiten, dus hij rookt eigenlijk altijd in de deuropening van de berging, keukendeur gesloten en hij lekker fris met z'n neus naar buiten en zodra het weer beter weer is, rookt hij vaak in de tuin, kun je tenminste lekker zitten.
Visite mag ook niet binnen roken, maar ik heb in al die jaren nog nooit iemand gehad die daarom vroeg eigenlijk. Als je wil roken, ga je maar naar de berging.

groetjes, keesje

Ikzelf heb gerookt, alleen vanwege een operatie ben ik mei vorig jaar gestopt. Op het moment dat ik weer mocht beginnen (3 maanden later) bleek ik zwanger te zijn! Nu inmiddels 10 maanden gestopt!
Manlief rookt nog wel, alleen we hebben vanaf het begin nooit binnen gerookt, altijd buiten en in de auto rookt hij ook niet naast me.
Zodra het een keer goed weer is buiten word onze auto professioneel schoongemaakt zowel binnen als buiten en vanaf dat moment word er ook in de auto niet meer binnen gerookt.
Na de bevalling ben ik tot nu toe niet van plan om weer te gaan beginnen, maar goed geen idee natuurlijk hoe alles loopt..

Hi!
Bij ons rookt sinds een aantal maanden iedereen die langskomt op t balkon of in ieder geval buiten.
Laatst stak mijn schoonmoder wel ineens een shaggie op, maar dat was de gewoonte ofzo, ze is toen meteen naar buiten gegaan, haha!
Mijn moeder rookt als een schoorsteen, maar niet bij mij in de buurt en ze gaf aan dat buiten te doen als de kleine bij haar in huis is.
Lief.
Schoonmoeder is niet van plan buiten te roken bij haar thuis als we dr zijn.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden.
Het is haar huis.
Moeten we nog even zien, misschien als ie dr is dat ze dr anders naar kijkt.

ik ben direct gestopt met roken toen ik erachter kwam dat ik zwanger was. Dat is een leugen eigenlijk van schrik stak ik een peuk op maar bedacht me opeens dat dat ook niet meer mocht dus na 1 hijsje heb ik hem uitgemaakt. verder wordt er al heel lang niet meer bij ons binnen gerookt. deed ik zelf ook al niet meer, dus ons huis is nicotinevrij.

Terug
Bovenaan