Roken ??

Welke dames roken er en willen nu stoppen met roken? en hoe doen jullie dat,

Ik rook namelijk maar wil heel graag stoppen maar weet niet of ik daar sterk genoeg voor ben

Hey meid,

Breek ff in van het Dec forum. Ik was voor m'n zwangerschap ook een behoorlijke roker en vond het ondanks mijn blijdschap van eindelijk zwanger zijn, heel moelijk om te stoppen. Tijdens de 2e echo werd er gevraagd of ik rookte......met schaamrood op de kaken antwoorde ik: ja! Ze adviseerde mij om niet gelijk helemaal te stoppen maar om idd elke week iets te minderen en op die manier helemaal te stoppen. Dat is gelukt maar het blijft moelijk. Wel vond ik dat de sigaretten heel vies werden.......Overigens zei ze wel dat direct helemaal stoppen niet goed is, je lijf krijgt daar een enorme opdonder van.

Probeer het wel want je weet natuurlijk zelf ook dat het veel beter is. Succes! Ik hoop voor je dat je sterk genoeg bent.

Liefs Lynn. (nov/dec tweeling mama)

Ik heb het pakje sigaretten nog op gerookt toen ik wist dat ik zwanger was , ik heb er ook heel veel moeite mee maar denk maar zo dat het beter is voor het baby'tje, ik ben ook al heel erg dik dus het werkt allemaal niet erg mee. Ik hoop dat het je lukt maar meer stress voor de baby is ook niet goed, dus luister gewoon naar je lichaam en geest :)

hoi hoi, ik ben van het mei-mama forum, ik rook al vanaf m'n 15e, maar ben bij allebei m'n zwangerschappen helemaal gestopt. toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, raakte ik geen peuk meer aan. ja het is drastisch, maar bij mij werkte dat het best. gewoon in 1 keer helemaal stoppen. ik heb het er in het begin wel moeilijk me gehad, maar de gedachte dat het beter was voor m'n kindjes, hield ik steeds vast. nu rook ik af en toe, ik denk 1 of 2 sigaretten per dag. ik vind roken tijdens de zwangerschap echt 10 keer niks, en heb het ook niet gedaan. iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar bedenk wel, als je rookt, rookt je baby met je mee. heel veel succes!!

ik rook nog op dit moment, maar ben wel bezig met minderen.
zo rookte ik nog ongever 15 sigaretten op een dag (vooral als ik nachtdienst heb gaan er veel door heen omdat ik dan in mijn eentje zit en niks te doen heb). sinds 2 weken dat ik weet dat ik zwanger ben rook nu ongeveer 5 sigarretten per dag. en ik heb volgende week er helemaal kllaar mee te zijn.

Terug
Bovenaan