rol om

A

Anoniem

Guest
Moet even trots showen hoor!

http://video.google.nl/videoplay?
docid=5349046910243564181&hl=nl

keionduidelijke film I KNOW :) maar hij deed zo zijn best om weer op zijn rug te komen dat ik even moest laten zien, hij is nu 5 weekjes en doet dit al dikke week ofzo (alleen als ie echt boos is haha)

Oooohhhh wat een leuk filmpje!!!

En hij doet zo z'n best, haha.
Maar het is hem uiteindelijk gelukt!!
Is hij nog maar 5 weekjes?
Knap hoor!!

Groetjes Debby.

hij doet het dus al vanaf week 3-4 alleen niemand geloofde me dus heb maar filmpje gemaakt, maar lukt alleen als ie echt boos is en niet te moe natuurlijk.

Ja is flinke kerel van bijna 59 cm en 4900 gram die zijn mama laat lachen.

hoi,

nou moet je zeggen dat de mijn e nu 20 weken zo vlot nog niet is en hij maakt al kruipbewegingen ook, kanjer hoor.

groetjes

quote: twin stars reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-10-2007 12:33:20'));

hoi,

nou moet je zeggen dat de mijn e nu 20 weken zo vlot nog niet is en hij maakt al kruipbewegingen ook, kanjer hoor.

groetjes

ja we hebben maar een slaapzakje voor hem gekocht en die stoppen we in anders gaat ie heel het ledikantje door, hij lag regelmatig dwars of helemaal bovenin hihi (lig je ook dubbel als je het kamertje op komt hoor)

Haha!

Ja ons zoontje ziet ook alle hoeken van zijn ledikantje hoor!!
Hij heeft ook een slaapzak, maar dan nog vind ik hem regelmatig aan de bovenkant
Ach ja... dat heb ik liever dat dat hij met zijn beentjes tussen de spijltjes zit.
Ons zoontje maakte eergister ook een kruipbeweging!!

Groetjes Debby.

wij doen altijd het onderste deel van de voetenzak een stukje instoppen dus achter/om de matras dan ligt ie wat vaster (of het mag?? geen idee maar het werkt)

hoi
je mag je kindje nooit vastleggen met zijn slaapzak. als hij zichzelf om kan draaien betekend dat hij ook op zijn buik kan draaien. dit is dus erg gevaarlijk. kans op wiegedood. en dat willen we niet.
groetjes

Terug
Bovenaan