rollen!! en we gaan verhuizen dus natas kan eindelijk eigen kamertje krijgen!! wie heeft nog leuke

Hallo allemaal.
Nou de titel zegt het al we   gaan verhuizen!.
Omdat ik een tienermoeder 16 ben(wel getrouwd met de papa van 27)  wonen we  nu nog boven op zolder(bij mijn schoonouders)  als woonkamer en dan een verdieping lager slaapkamertje waar natas nu nog gezellig bij ons slaapt.
Maar nu eindelijk hebben we een huisje in een dorp hier vlakbij kortenhoef(ankeveen)
En natas kan eindelijk zijn eigen slaapkamertje hebben.
Nu willen we wel een stoere jongens kamer maar het mag ook niet te duur zijn.
Iemand nog tips daarvoor?

En mijn 2e vraag is Is het normaal dat natas van 12 week zich al 2 x omgerold heeft van buik naar rug??
Dat heeft hij namelijk in zijn box gedaan ik stond er met verbazing naar te kijken( hij zelf snapte het ook niet helemaal want hij keek me zo vaag aan:)
Maar ja het cb zegt ook dat hij al tandjes krijgt( hij is niet lekker  spuitluiers,drinken gaat soms moeilijk  hij kwijlt  vreeselijk  en er zitten paar harde plekkjes in zijn tandvlees.)

alvast bedankt voor iedereen die rageert Groetjes sylvia mv natas 26-01

hoi sylvia,
gefeliciteerd! hartstikke leuk voor jullie!

natas is er snel bij zeg, nynke gaat nu aanstalten maken om van rug naar zij te rollen, maar het wil nog niet erg, waardoor ze weer gefrustreerd raakt.... (ze is 15 weken)
en tandjes zijn ook in nog geen velden of wegen te bekennen.

voor de kamer: Ikea is niet duur en je kan op marktplaats o.i.d. kijken.

succes!

groetjes,
daphne

Hoi Sylvia,

Wat leuk voor jullie, gefeliciteerd!!! Een vriendin van mij heeft een prachtige kinderkamer van marktplaats afgehaald. En Ikea inderdaad. Ze hebben ook vaak echt heel goedkope dingen van blank hout, die je dan zelf kunt schilderen in een kleur die in je kamertje past.
En briefjes in de supermarkt en kabaaltjes in de krant, daar staan ook vaak kinderkamers tussen.

En een vlotte jongen hoor, die Natas! Jeetje, heb je straks een baby met tanden, wat grappig!

Groetjes,

Eveline

Hoi,hoi

Hee wat leuk voor jullie zeg!! Gefeliciteerd! Wel fijn met zijn drietjes een eigen plekje.
Wanneer kunnen jullie erin?
Natas is er wel vroeg bij als hij nu al tandjes krijgt!

groetjes Sonja

Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Alvast veel plezier met klussen toegewenst! Kijk inderdaad even op marktplaats, heb ik ook al veel vanaf gehaald, en soms doet een likje verf wonderen! Als je zelf een beetje creatief bent kan je ook een leuke muurschildering maken. Heb ik bij onze oudste ook gedaan. Is makkelijk met een diaprojector, kan je zo een leuke tekening overtrekken en inschilderen. Ik heb dat met gewone plakkaatverf gedaan, staat echt gaaf en is niet duur! Dan kan je er natuurlijk zo een echte jongenskamer van maken, voor Tijmen heb ik een lange trein geschilderd met allemaal dieren in de wagons, hij is er helemaal weg van, zegt iedere avond alle dieren welterusten.
groetjes van Ruth

Gefeliciteerd! Niets is zo lekker als je eigen stekkie...

Ik wil niet in herhalingen vallen, maar... marktplaats.nl!!! We hebben alle meubeltjes voor Christian daar gekocht,  lekker goedkoop en bijna nog meer keuze dan in een gewone winkel!  Een vriendin van mij is inmiddels marktplaats-verslaafd, heeft haar hele (nieuwe) huisje ermee ingericht...

En zo'n snelle jongen! Tandjes? Ik moet er even  nog niet aan denken en Christian doet nog geen enkele pogingen om te rollen. Is niet erg.  Mama is nog helemaal vol van de stralende glimlach die sinds 3 dagen te pas en te onpas verschijnt...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9,5 weken)  

he he,

Ik heb ook het kamertje via marktplaats gekocht, daar kun je al vanaf 150 euro ong een hele mooie complete baby kamer kopen. en met wat assosaiers kun je het leuk aankleden.

ik heb echt een mega ondernemend kereltje, ik heb het echte baby bij hem eigenlijk gemist. de eerste week heb ik hem bijna niet echt mee gemaakt, we lagen allebei in het ziekenuis. nu is hij bijna 4 weken, maar hij is best groot, is bijna de hele dag wakker en kan zich ook al bijna op zijn buik rollen, als hij op zijn rug ligt dan kruipt hij ook al omhoog door zich met zijn voetjes af te zetten. ik maak hem echt altijd helemaal kort op, maar na een uurtje vind ik hem alweer helemaal opgekreukt tegen het hoofdeinde aan.

dus zo zie je maar, ieder kindje is anders in zijn ontwikkeling.....

gefeliciteerd trouwens met je huisje. (ik zou echt veel kopen via marktplaats, gewoon goed lezen zodat je geen troep aanschaft, maar ik ben erg tevreden over marktplaats, ook voor baby kleerjes)

Terug
Bovenaan