rollen - kruipen - zitten - lopen ????

Wie heeft het al meegemaakt ???
Sam wordt volgende week vrijdag 6 maanden (ja ja, al een hele knul !!!), en nu al wil hij NIET rollen, NIET kruipen ... MAAR ZITTEN en LOPEN (wat hij natuurlijk nog niet kan, maar wel als ik hem even ondersteun) !!! Op het CB en de osteopaat wordt mij verteld dat dit niet mag, en dat je ze echt moet stimuleren om te rollen en kruipen, maar hij wil gewoon niet ! Hij kan wel heen en weer rollen, maar vind er gewoon niets aan.
Is dit herkenbaar voor iemand ? En wat hebben jullie eraan gedaan (of wat juist niet)

Nicky, mv Samuel

Lars is nu 4 maanden en bijna 3 weken en die  rolt zichzelf al om naar de buik en gisteren rolde hij ook terug of dit nou perongeluk ging of dat hij er echt weet van had weet ik nog niet... Maar als ik hem terug rol legt hij helemaaaaal in een deuk.. Ik heb Lars niet op zijn buik getraind dat moch niet van e Fysio omdat hij een voorkeurshouding had/heeft. Maar hij is er zelf mee begonnen... Vanaf wanneer gaan ze eigenlijk zitten en staan?????? Ook dat probeer ik niet...

Hij is sowieso een lachebekkie als ik zeg heb je poeppie gedaan legt ie ook in de deuk en dan heeft hij ook echt poepie gedaan

Groetjes,

Bianca

Ja hier mijn meisje is 6 mnd,en wil ook alleen maar staan enz.Liggen vind ze niks aan en ze rolt wel van rug na buik maar dan is krijsen want eigelijk wil ze dat niet want ze wil staan staan staan......en liefs lopen.Kruipen doet ze helemaal geen poging toe....
Wil ik haar laten zitten houd ze gewoon haar benen zo stijf dat ze niet buigen....
groetjes gaby

Ik heb hier Tyche van (volgende week) 6 mnd en ze rolt nu sinds 2 weken op haar buik (maar kan nog niet terug). Ook wil ze dus altijd zitten en staan. Ik heb het op het cb gevraagd en het werd dus afgeraden. Maar ja, ik kan het ook niet tegenhouden. Dus ik ondersteun haar maar goed en verder weet ik het ook niet. Je  bent dus niet de enige.

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan