rollen rollen rollen

Quinn is helemaal fan van rollen. Gisteren had ik hem op de speelmat op de grond gelegd en ik kon hem 5 minuten later onder de salontafel uit vissen.
Helaas rolt hij ook in bed vaak naar zijn buik. En dan is het na een paar minuten huilen .Ook midden in de nacht. Dat is minder.
En dat terwijl hij goed van zijn buik naar zijn rug kan, maar in zijn slaapzak is dat iets lastiger.
Groetjes Veerle

Hallo Veerle,

Rowan rolt al enkele weken van zijn buik naar zijn rug en vandaag heeft hij het rollen van rug naar buik ontdekt. Met gevolg dat hij soms met zijn voetjes tussen de spijlen van de box komt. Maar hij vindt het wel ontzettend leuk. Heerlijk heh, als je merkt dat ze weer iets nieuws ontdekt hebben.

Groetjes,

Annemiek

Das weer eens wat anders, op zoek naar je kind! Geweldig, dat leren van nieuwe dingen. Laura rolt alleen van buik naar rug en heeft zich tot nu toe twee keer de andere kant op gedraaid, maar rollen doet ze nog niet. Ik wacht wel geduldig af.

Groetjes Ilona

Hier nog niks. Vind het wel lekker dat de lego nog veilig op de grond kan blijven liggen. Marielle haar favo plekje was 4 jaar geleden ook onder de salontafel!

Nou, mijn schoonmoeder beweerde vorige week dat Esther zichzelf van haar buik naar haar rug rolde, maar die zal haar zelf wel gelanceerd hebben dan. Want ze doet echt helemaal niets, hoor! Maar ik vind het wel prima zo. We hebben namelijk een soort van driehoekige box, dus als ze al te fanatiek gaat rollen ligt ze steeds klem...

Vera rolde zich vorige week ook 2 keer van de buik naar de rug, maar dat kwam omdat ze via de langste weg zeg maar om wilde kijken. Dus toen ' viel' ze om en rolde dus door naar de rug. Dat telt niet vind ik. Zoiets zal je schoonmoeder ook wel gezien hebben.

Yanick (14 weken) rolde vorige week van buik naar rug. 3 keer achter elkaar en heel bewust. grote pret!  Ik wist niet wat ik zag! Dat was trouwens  in zijn blote kont dus  geen last van kleertjes en luier.

Maar nu lukt het niet meer. Heel zielig, hij  doet heel hard zijn best maar weet blijkbaar niet meer hoe het moet (ook in zijn blootje niet).  Zijn er meer kindjes die het eerst wel kunnen en daarna niet meer?

Er gebeurt hier nog he-le-maal niets! Christian lijkt geen enkele interesse hebben om te rollen. Als ik hem op de buik leg, kijkt hij lekker om zich heen (wel steeds langer!) en af en toe gooit hij zijn kontje even in de lucht, maar verder niets! Na max 5 minuten is het niet leuk meer en dan: weeeeh! Dan moet mama hem weer "redden"...
Misschien komt het omdat hij zijn handjes, slabbertje, mobile en beestjes van de gym nog steeds het leukste vindt. Daar hoef je niet voor om te rollen... Pfff, waarom meer inspanning verrichten dan nodig is?

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

Terug
Bovenaan