Rollen

<p>Mijn lieve dochter is zo goed als 6 maanden maar rolt echt nog totaal niet ?.. hoeveel zorgen moet ik mij maken </p><p> </p>

Volgens mij geen! Mijn dochtertje is ook bijna 6 maanden en rolt ook nog niet, maar kletst en schaterlacht weer super veel en pakt bv weer goed speelgoed.
is onze 3de en merk echt dat elk kindje het op zijn eigen manier en tijd doet. 
Zolang je niks anders hebt waardoor je denkt het klopt niet helemaal, zou ik proberen je niet zo zorgen te maken. Anders als je iets aan je CB hebt, kun je het altijd daar navragen. 
Succes! 

Geen zorgen . Ieder kindje is anders.en heeft een ander tempo
Mijn zoon is 20 maart  6 maanden geworden en rolt ook nog niet.
Gewoon veel blijven  oefenen door het ene beentje  over  het andere te doen en zo draait het boven lichaam ook mee en dan heel hard juichen   en dat vinden ze leuk. Hier gaat het wel steeds makkelijker maar hij doet het nog steeds niet  zelf. 
Komt vanzelf ?

Maak je geen zorgen! Elke baby is anders. Mijn oudste deed het ook niet. Kruipen heeft hij zelfs maar heel even gedaan. Hij ging van zitten zo naar staan en toen door naar lopen. Hij is nu 5 jaar en ik neem aan dat hij wel kan rollen ?

Joh ieder kind doet dingen op de eigen manier. Je kan wel oefenen door tegen de schouder/heup te duwen als er iets wordt overgeheld. 

Mijn dochter van 8 maanden rolt zelfs ook nog niet maar kan wel al zelfstandig zitten. 
Volgens mijn moeder ging ik pas rollen toen ik kon kruipen. Ik probeer me dus niet zo druk te maken. Ieder kindje doet het op zijn  manier

Terug
Bovenaan