rollen

Hallo,

Wat zijn we trots op onze dochter. Ze is 14 weken en kan zich sinds gisteren omrollen van rug naar buik.
Wel heb ik nog een vraagje. Ze slaapt de ene nacht wel door en de andere nacht weer niet. Ik weet niet hoe het komt maar het is wel lastig nu ik weer aan het werk ben en er om 5:45 uur uit moet s'morgens. Wie heeft een goede tip voor ons.
Groetjes Paulien
 
ja leuk is dat als ze zo vroeg draaien mijn zoontje is 15 weken en hij kan het ook al en ook weer terug en ook mijn zoon word soms wakker s,nachts en soms niet wij geven hem dan een speen en dan gaat hij weer slapen maar als je werkt kan me voorstellen dat dat lastig is ik heb helaas geen advies maar succes ermee
 
wat leuk ! mijn dochter was ook zo een snelle kanjer !... die rolde heen en gelijk ook weer terug... ze is nu 6,5 maand en ze kruipt en probeert te staan uit zichzelf...dus bereid je maar voor ;)
Enne die nachtelijke uurtjes daar is helaas niets aan te doen... kind bepaald het zelf...soms komt ze bij mij wel 3 keer op een nacht...wat bij ons helpt is dan na 1 keer (anders blijft ze komen) in bed bij ons nemen dan slaapt ze wel door...maar hou dan wel rekening ivm haar veiligheid !!!
 
Terug
Bovenaan