rollen

Eerst lag Thijs alleen maar op zn rug in de box naar de mobiel te kijken en daar was hij erg blij mee. Nu wil hij rollen naar zijn buik maar het lukt nog niet, en dat maakt hem nogal geirriteerd. Hij draait zijn benen en kont om en ligt dan half op zijn zij, maar hij wil naar zijn buik en dat lukt dus niet. Als we hem een poosje op zn buik leggen vindt hij dat geweldig, maar daarna wil hij niet meer terug op zijn rug. De mobiel is opeens niet meer interessant.
Ik wil hem niet te snel na zijn fles op zn buik leggen want dan komt het er weer uit, maar zn rug wil hij dus niet meer.
Hoe doen jullie dit??? En wanneer gaan ze echt kruipen? Ik ben bang dat dat niet lang meer duurt want hij doet zo zijn best en zet met alle kracht zijn teentjes in het aankleedkussen of in het boxkleed, erg grappig om te zien.
gr Petra

hoi petra
hoe oud is thijs?boas is nu 13 weken en maakt nog geen enkele aanstalte.wel lastig dat hij niet meer op zn rug wil liggen.wil hij niet zitten in de wipstoel?dat doet boas wel graag.in de box,op zn rug,vind hij hooguit een kwartiertje leuk.dan wil hij of zitten(in de schommelstoel)of slapen(in bed of kinderwagen).
groetjes kari

Op zich is op zijn buik liggen alleen maar goed (zolang je natuurlijk oplet dat hij genoeg lucht krijgt, maar gezien jij schrijft dat hij lijkt te gaan kruipen, zal hij sterk genoeg zijn om zijn hoofdje op te tillen) Vervelend alleen dat hij nu niet meer op zijn rug wil liggen. Wil hij ook na de voeding niet even 10 minuutjes op zijn rug, zodat de voeding even kan 'zakken'? Anders zou ik ook proberen of hij de wipstoel wel leuk vindt. Dan kan hij meer rechtop en daardoor meer zien.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan