rollen

snel zeg dat ze dat al doet, jayden die maakt wel sinds vandar aanstalten om te draaien maar die lukt het nog niet. maar ik verbaas me niet als hij vandaag of morgen op zijn zij of buik ligt.

Florian heeft het ook een paar keer gedaan van buik op zn rug, maar alleen om een hele zachte ondergrond...toch ook wel weer leuk he! Al gaat het wel erg snel allemaal vind ik!!!

Gideon gaat met een klein beetje hulp zitten!
Als hij op schoot ligt weet hij niet hoe snel ie onze vingers moet vastgrijpen om zich tot zit te trekken!

Rollen probeert ie wel, maar wordt giftig als het niet lukt hihihi

hihi Juulke dat is ook leuk he... vanmiddag was Florian zn zwaartepunt aan het ontdekken dus wanneer ie weer terugviel op het kussen uit vanuit zit..en dan steeds weer willen zitten.
Hij wil ook graag staan als ie mn vingers vast heeft.

haha ja juulke dat ging hier ook zo haha
alicia kan 10 a 20 seconden zelfstandig blijven zitten maar dan hoort ze iets en verliest haar concentratie haha
als alicia op het aankleedkussen ligt en onze vingers te pakken heeft gaat ze zo zitten of staan. vind het zo lief allemaal :$

nou, hier dan nog een lui meiske hoor! Maar is ze is morgen pas 13 weken, maar hier is alleen liggen nog favoriet en voor de rest nog geen interesse in iets anders.

Terug
Bovenaan