rollen?

hallo dames,

ik vroeg me af of jullie kleintjes ook al een beetje rollen?
ons meisje word vrijdag 3 maanden,ze rolt al van haar buikje na haar rug en als ze op haar rug ligt draait ze zich op haar rechterzij en probeert ze op haar buik te rollen,dit lukt haar nog net niet haha.
ik vind het best knap dat ze dit al kan zijn er nog meer kindjes die dit al doen rond de 3 maanden?

Onze pim doet hetzelfde. Hij is nu 3,5 maand. Vorige week heeft hij 2x van zijn rug naar zijn buik gerold, maar dat trucje is hij nu weer vergeten. Eigenlijk is het best vroeg, gemiddeld doen ze dit rond de 4 maanden.

Hoi,
Vigo ligt bijna nooit op zijn buik, dus geen idee of hij dat kan. Hij is hard aan het oefenen om van zijn rug naar zijn buik te rollen. En knap dat hij zich zelf vind haha. Ik vrees dat het net zo'n vlotterik als zijn broer word. Hij wil nu al continu zitten en staan. Tja zijn broer wilde dat ook heel snel. Die kon met een maand of 5 zelfstandig zitten en voor dat hij elf maanden was liep los in het rond!
Maar de tijd zal het leren, misschien bedenkt Vigo zich nog en blijft heel lang lekker lui liggen haha.
Liefs,
Mar

Maud is ook lui, ze rolt weleens op haar zij, maar verder niets.

Ja als ze in bed ligt (met haar slaapzakje) dan ligt ze elk uur ergens anders, soms zitten haar voetjes zelfs vast tussen de spijlen, pfff. gek kind...

Terug
Bovenaan