Rollercoaster

Hi dames

Vandaag weer naar het zh geweest
Ineens is mijn baarmoeder weer leeg hcg was vorige week dinsdag 80 en nu 118
Ik snap er niks meer van vorige week zag je duidelijk wat zitten en nu zagen we niks ik weet niet meer waar ik het zoeken moet volgende week woensdag weer terug bloed prikken en echo
Ik wordt er best wel moe van ben ook nog niet ongesteld geweest en heb alle zwangerschap kwalen wie heeft dit nog meer meegemaakt ???

Wat ontzettend naar om te horen. Ik ben bang dat je een miskraam hebt gehad wat je lichaam toch zelf heeft opgeruimd. Hcg kan ook na een miskraam nog een tijdje hoog blijven en kan daardoor ook voor klachten zorgen. Maar als het een vitale zwangerschap zou zijn dan had je inmiddels een veel hoger hcg verwacht en ook iets te zien op de echo. Heel veel sterkte! 

Hoi hoi 
Ja indd maar de arts zei dat de hcg dan langzaam aan minder wordt maar bij mij gaat hij langzaam omhoog en aangezien er vorige week wel wat zat en ze nu ineens niets kon zien blijft het apart moet volgende week terug ze zag wel op allebei mijn eierstokken een cirkel dat was wel vreemd want dat zat er vorige week nog niet ze belde vanavond op en zei dat hij omhoog was gegaan en nu op 118  zit toen zei ik ik zeg gewoon tegen m'n partner en schoonouders en moeder dat ik niet meer zwanger ben maar dat mocht niet want het was nog onduidelijk volgende week weet ik meer en als ik weer hevige pijn krijg of een hevige bloeding moest ik de spoed nummer bellen. Hcg gaat al vanaf 4 weken terug langzaam omhoog 

Ja dank je wel 
Komt wel goed ?

Terug
Bovenaan