romantisch nachtje weg (het verhaal nelleke)

A

Anoniem

Guest
Vandaag 2 jaar getrouwd dus als verrassing hotel geboekt en Yoëll bij mn ouders laten slapen. Dat vond ik zo heftig.

We zouden eerst uit eten gaan, maar kreeg toen we daar zaten geen hap door mn keel.
Ik was zo zenuwachtig of alles wel goed zou gaan met Yoëll zo een nacht bij opa en oma en of Bert het wel leuk vond dat ik dus amper eten kon.
Dus bij het eten verteld dat Bert niet thuis sliep, hij keek me aan en werd heel nieuwsgierig, maar vond het wel erg leuk. En helemaal niet verwacht, omdat mama niet zo goed zonder Yoëll kan.
Na een paar hapjes (heel erg he ik weet het) zijn we wat in Brielle langs het water gewandeld en lekker gekletst, het leek wel alsof we een eerste date hadden haha.
Daarna naar het hotel gereden en heerlijk een uur in bad gezeten samen met heel heel heel veel schuim. Lekker wat gedronken beneden in het hotel. Tja toen kreeg ik toch een beetje trekjes en bestelde we een hapje  bij het drinken. Kregen we daar een mega bord met tapas, van stukjes worst en kaas tot gefrituurde mosseltjes, zalm enz enz. Ik zeg nog tegen die ober, jeetje wat veel we zijn maar met zn tweetjes, heeft hij ook nog een mandje stokbrood met boter.
Voor het slapen gaan had ik het heel even moeilijk of alles wel goed zou gaan met Yoëll, maar daarna toch heerlijk geslapen. 's Morgens stuurde mn moeder een sms dat Yoël heerlijk DOOR (ja bij oma wel) had geslapen.
We zijn samen gaan ontbijten en hebben Yoëll weer opgehaald.
Ik vond het heerlijk allemaal en het viel uiteindelijk reuze mee, maar vond het ook heel fijn om Yoëll weer te halen.
Maar toen we bij opa en oma kwamen, kwam Yoëll een kroel geven en dook erna weer naar zn speelgoed

Pauline

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Kan het me goed voorstellen dat je je kleine zo enorm mist,.. Zou ik ook hebben hoor!
Maar jullie hebben heerlijk samen van elkaar genoten in waarschijnlijk vele opzichten en dát is helemaal geweldig!

Je had overigens altijd nog zelf voor Bert kunnen koken hè, jeweetwel  hihi...
Heb nog een receptenboekje whahaha

Esmé mv Kay

Wacht maar af straks........ Bert achter de bbq MMMMM JUMMIE hahhahaha
En dan met roger ernaast met een spierballen shirt

ik draaf door, sorry! Af pauline

Twee jaar! Gefeliciteerd hoor!

Leuk dat Bert zo verrast was!
En Yoëll, die heeft het vast heerlijk gehad bij opa en oma en dan zit jij je druk te maken of alles wel goed gaat? Misschien hoopt Yoëll wel dat je wat vaker pappa verrast en dat hij dus vaker bij opa en oma mag slapen!
Maar ik heb het ook hoor: morgen gaan wij een nachtje weg zonder Fabio en hoewel ik me heel erg verheug op een dagje met alleen maar pappa en mamma, zie ik er ook heel erg tegenop om mijn kleine mannetje achter te laten! Het zou niet goed zijn als we dat niet hadden, toch?

groetjes van Cissy

Whahaha,.. Ach Pauline fantaseren mag hahaha..
Ik smul gewoon lekker mee hoor hahahaha!!

Gefeliciteerd hoor!!
Zo te lezen een geslaagd uitje geweest!
Gr Jo

Yoëll is heerlijk met opa in bad geweest en heeft de hele badkamer nat gespat.
Na zn fles in slaap gevallen om 20.15 en werd wakker om 6 uur.
Oma daar in tegen werd elk uur wakker hahaha, met als giller van de nacht dat ze om kwart over drie tegen mn vader zei; ohhhhhh ton weet je wat ik vergeten ben..
M'n vader in shock en meteen uit zn slaap. Zegt ze ik heb niet tussen zn teentjes gedroogd.
Whahahahaha arme oma.
Ze hebben zich alle drie super vermaakt en waarschijnlijk gaat hij nog wel eens logeren
hihi

Maar gister stond ik toch in tranen voor ik het bed in stapte

Gefeliciteerd!!! met jullie trouwdag.
Lekker dat alles goed is gegaan met je mannetje, dat kun je dus vaker gaan doen.
Maar dan wel genieten van het eten hé .

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan