Romantisch weekend!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoe romantisch wil je het hebben, lekker weekend, geen plannen gemaakt maar goed ook want Roos ligt met koorts in bed, niks op de tv.
Dus wat doe je dan..................gezellig samen achter de pc.....hahahaha!!!
We hebben twee laptops, manlief de nieuwe en ik ben nog steeds gehecht aan de oude.
Hij gamen (warcraft of zoiets..) en ik marktplaats/mail checken/forum etc.....
Eigenlijk best lekker even geen kids, tijd voor jezelf maar ja waar is nu de tijd voor elkaar. Zo maar even afspreken hoe laat we 'm allebei uitgooien en dan even quallity-time met manlief.

Hebben jullie ook zo'n romantisch weekend???

groetjes Danielle

hihi zo romantisch is het hier iedere avond. 2 compu's aan en de tv als achtergrond geluid..erg he

hihi, best romantisch hier! Hubbie is Tessa uit bed aan het halen, ik snel even achter de computer, maar voor de rest zijn we eigenlijk allebei melig en prberen we nog 2 flessen wijn op te drinken..(onder het mom van "nu kan het nog" (voordat we nummer 2 gemaakt hebben!!!!!! haha)

ene, een fles is al leeg........

groet,

Lisenka mv Tessa

Dat wordt een leuk avondje enne......voor een tweede moet goed geoefend worden hoor.

groetjes Danielle.

Nou met die 2 flessen wijn kan dat 2 kanten op haha. Of ze zijn te  lam en gebeurd er niets meer...of er word even vergeten dat het oefenen was en over 9maanden een kind rijker.

Hahahahahahaha!!!!
Mischien moet ik hier ook maar een fles opentrekken.
Wij zijn uitgezwangerd maar oefenen kan geen kwaad toch!!!

Terug
Bovenaan