Tsja....hoe was mijn reactie, eeeuhmm, toen het verlossende woord er was, geef ik eerlijk toe; was het even slikken; wij geen dochter; maar erger; mijn dochter die er nu al is nog steeds geen zusje!! arm kind hahaha. Nee ik geef eerlijk toe; ik heb niet direct een feestje gebouwd; heb dat ook eerlijk tegen de echoscopiste gezegd want hoe ik ook mn best deed; helemaal verbergen kon ik het niet ;-)
Maar goed; toen ik met 'papa' weer naar buiten liep was dat eigenlijk alweer zo goed als voorbij en hebben we geloof ik wel 5x tegen elkaar gezegd; hij is gelukkig gezond....en uiteindelijk; dat had ik ook in dat andere topic aangegeven blijft dat t belangrijkste. Daarna kwam er nog een soort van verbazing; zo van hoe krijg ik het in hemelsnaam voor elkaar uit 4 kinderen 3 knullen te krijgen hahaha en toen ging ik s middags even winkelen met een vriendin en kwam een babyboek tegen; over het eerste jaar zeg maar van winnie the pooh; in het rze en in het blauw, en ik heb heel demonstratief de blauwe mee genomen; geen twijfel meer ver mogelijk en ten was t goed, ben er even zo goed ontzettend happy mee en zoals ik al aangaf hij is gelukkig gezond en meer mogen we dan EIGENLIJK niet wensen he....?! (zegt men)
Ik had het grote voordeel dat mijn man, weliswaar in mindere mate, maar dezelfde 'voorkeur' had en we dat ook van elkaar wisten dus we hoefden elkaar op het moment zelf alleen maar even aan te kijken en het was goed.....Ik vond dat zelf ja nogmaals wel een groot voordeel, dan heb je niet naderhand zoiets van; nou wat deed die nou raar....hahahha
Maar nogmaals; het heeft maar even geduurd; toen we naar buiten liepen hadden we alleen maar zoiets van; gelukkig is hij gezond.
Zo sorry; iets langer verhaal geworden geloof ik als de bedoeling was.....