Romed betrouwbaar?

Weet iemand hoe betrouwbaar die Romed testen zijn? Heb vandaag 2x met Romed getest. Beide keren licht streepje. Net voor de zekerheid nog 'ns met 'n eigen merk test van de apotheek en die was negatief. Ben 1 dag over tijd. Wat moet ik nou geloven???

Aaaah ik word gek. Kijk net weer op die test (oh oh wat ben ik toch hard aan het werk vandaag) en ja hoor, een heeel licht streepje. Maar dus niet binnen 10 minuten, maar binnen 20 minuten.
Waarom niet gewoon een vette blauwe lijn bij alle merken. Ben ik nou zwanger of niet.

bij de eerste keer bij mij kwam ik na drie testen ook niet verder dan een licht streepje (ander merk) maar volgens mij kan een test niet uitslaan als je geen HCG in je urine hebt;ik heb dus ook een zoon van 2 jaar; en was dus erg zwanger ondanks het vage streepje; ik vond de testen van de apotheek(eigen merk) en DA erg duidelijk!Succes! Groetjes, A.

Hoi April
Mijn advies is: doe gewoon nog een test! En anders zeker over een dag of twee...ik denk wel dat je zwanger bent anders kan hij niet een beetje positief zijn.
Ik hoop het echt voor je..
Succes en ik hoor het graag van je
Liefs Esther

Hoi April,

Ik denk dat je wel zwanger bent, want als je niet zwanger zou zijn, zou de test niet een vage streep geven. Maar als je het zeker wilt weten zou ik over een paar dagen nog een testje doen en dan weet je het zeker. Succes

liefs,
pat

ik heb ook die romed testen gehad en er versheen ook telken een streepje voor positief maa die dingen zijn net zo betrouwbaar als een gwone test maar ik vind ze niks ze zijn onduidelijk!

Terug
Bovenaan