romed diptest

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik heb al een kindje van bijna twee en we zijn "bezig" voor een broertje of zusje. Nu ben ik nog niet lang overtijd(pas twee dagen), maar wil graag weten of ik zwanger ben of niet ivm een ontsteking waarvoor ik medicijnen moet slikken, die een gevaar voor de vrucht kan vormen. Ik ga ze pas slikken als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben om geen onnodige risico's te nemen. vandaar dat ik al drie testen heb gedaan : de romed diptest. Nu is mijn vraag heeft iemand ervaring met deze testen? Ik twijfel een beetje over de werking hiervan, Hij geeft naast de dikke vette controle streep een heel licht streepje aan. Ik had zoiets van een streep is een streep, maar ga nu toch twijfelen(bij mijn eerste zwangerschap heb ik maar drie testen gedaan hoor, ik geloofde het niet) Kan ik beter nog even wachten en eind van de week een "echte"test van bv predictore,clear blue gaan halen? Ik ben op het moment best nerveus(wil graag   zwanger worden) dus zal mijn menstruatie ook wel wat langer wegblijven toch?Ik hoor graag van jullie! alvast bedankt.

groetjes an

hoi, de romed test geeft altijd een licht 2e streepje aan! Hij is pas positief als er een dikke vette 2e streep staat!

hoi,

dankje voor je antwoord, er stond inderdaad een lichte streep. dus neem ik aan dat ik niet zwanger ben. Ik wacht nog wel voor de zekerheid op mijn menstruatie, voor ik aan de medicijnen begin.

Terug
Bovenaan