romed en clear blue

A

Anoniem

Guest
nou, ik heb net een clear blue test gedaan, en die geeft aan dat de test negatief is, wel heel vaag negatief??? wat moet ik hier nu weer mee? ik voel me heel erg rot nu!

Bij mij was ie ook eerst vaag positief en ook pas na 10 minuten en een dag later had ik een positieve test met CB!

Succes

Dit is mijn eerste keer echt serieus om voor een babytje te gaan en ik ben heel benieuwd hoe het gaat uitpakken...vraag me af wat nog meer symptonen zijn van vruchtbaarheids dagen, temperaturen vind ik zo`n gedoe...wie heeft nog een goeie...

vaag negatief?

Probeer het eens met een digitale test van clear blue

zou die werken? ik heb vanmorgen nog een test gedaan, en na een 1 uur kwam er een licht tweede streepje, ik weet het mag er niet meer naar kijken, maar dat was gister met de clearblue ook al zo! Ik las dat de romed al na zoveel dagen na de bevruching kan, bij clearblue pas na 19 dagen. Ik wacht nu een week, en dan zie ik wel weer verder, word helemaal gek vanmezelf!...
liefs Jet

Shit he,

Ik zit in het zelfde schuitje, net een test van Etos gedaan, negatief. Maar wel een heeeeeeel licht tweede streepje. Ik wacht ook nog even met de volgende test. Ben nu vier dagen overtijd...
Wat duurt wachten lang!!!!

Terug
Bovenaan