romed en clear blue

nou, ik heb net een clear blue test gedaan, en die geeft aan dat de test negatief is, wel heel vaag negatief??? wat moet ik hier nu weer mee? ik voel me heel erg rot nu!
 
hmm ik snap jouw vraag niet helemaal.. heel vaag negatief? Vaak wordt er gezegt en zo wordt het ook in de test genoemd dat je iets kan zien als de test positief is..dat je dus zwanger bent. Negatief is dus bij die test als je niks ( helemaal niks) ziet en dus niet zwanger bent.
 
ik bedoelde dat het controlestreepje moi blauw is, maar dat het streepje in het linkervakje helemaal niet helder is, ik ga nu volgende week maar testen, ander word ik helemaal gek van mezelf!
 
Hoi Jet,

Ik heb dit ook gehad (bij 3 zwangerschappen)bij dezelfde test. Ik was toch echt wel zwanger. Het kan zijn dat je te snel test en er nog niet genoeg hormonen in je urine zitten. Ik zou hem inderdaad nog een keer over doen voor de zekerheid. Het is alleen zo jammer dat die testen zo duur zijn.

Groetjes Alice
 
ja inderdaad, ik baal er van omdat ik met de test van romed wel positief had, nu las ik dat de testen van romed al veel eerder gedaan kunnen worden dan cear blue, naja afwachten maar, en anders mogen de duivels snel komen dan kunnen we door naar de volgende ronde!

liefs Jet
 
Terug
Bovenaan