Romed Midstreamtest licht positief 3 weken na menstruatie

A

Anoniem

Guest
Zoals de titel al zegt...

Ik heb gister met een Romed Midstreamtest licht positief getest...

Mijn menstruatie was 9 september. Het is nu dus 3 weken later en er verschijnt een heel licht streepje. Er staat wel bij vermeld dat je met deze test een week na je ovulatie al kan testen...

Andere testen wijzen nog negatief aan. Ik weet dat ik even geduld moet hebben om zekerheid te krijgen. Maar misschien is er iemand die dit ook eens heeft gehad... ik ben erg benieuwd!

Heb volgende week dinsdag een afspraak bij de VK, dit omdat het ook kan zijn dat ik langer zwanger ben (menstruatie is een puinhoop, dit omdat ik in mei van dit jaar bevallen ben van mijn eerste kindje)

Ik hoop op veel reakties!

Liefs Barrel (Sam)

hoi,

ik heb bij deze zwangerschap ook heel vroeg positief getest. Mijn laatste menstruatie begon op 28 juni, en op 20 juli (3 weken en 1 dag later) testte ik positief (heeeeeeel vaag streepje). Het streepje was de volgende dag wel wat duidelijker. Ik had die 20e wat licht bloedverlies, waarschijnlijk de innestelingsbloeding. Bevruchting had waarschijnlijk plaatsgevonden rond 10-11 juli. Ik weet niet hoe lang je normale cyclusduur is, maar je zei al dat het lastig in te schatten is. Misschien gewoon nog een testje doen?

Groetjes,

Ellen

oh ja, ik had trouwens de goedkoopste test bij de apotheek vandaan, merkloos. Vaak staat in de gebruiksaanwijzing wel hoe gevoelig ze zijn, de gevoeligste meten een HcG concentratie van 25 microgram per ml, en dat bereik je volgens mij 2 dagen na innesteling. Tegenwoordig schijnen die gevoelige tests zelfs gevoeliger te zijn dan bloedtests.

Andere testen geven allemaal nog negatief aan. Maar goed, die testen kun je in principe ook pas gebruiken als je (1 dag) overtijd bent.
Romed adverteert ermee dat je al een week na je ovulatie positief kunt testen...

Ik verwacht niks en hoop het beste...

Ik test zondag nog maar eens met een digitale clearblue...

Groetjes Barrel (Sam)

Terug
Bovenaan